FANDOM

Week 9

Week 10

Week 11

Aflevering 55 (#3944) - maandag 3 november 2008

Bart gaat vandaag terug aan de slag bij Van den Bossche Electronics en dit betekent dat Lies het huishouden alleen moet beredderen. Brenda kan niet verstoppen dat ze er geen vertrouwen in heeft. Leen weet niet hoe ze aan Bjorn moet vertellen dat ze Veerles verzoekschrift tot euthanasie heeft geschreven. Bert heeft met meneer Daelemans van de dienst waterlopen een belangrijke vergadering over de aanleg van de nieuwe weg. Els wil het cateringcontract met Van den Bossche Electronics herbekijken.

Aflevering 56 (#3945) - dinsdag 4 november 2008

Bart en Brenda verdenken hun nanny Lies van diefstal. Bjorn neemt het Leen kwalijk dat ze Veerles verzoekschrift tot euthanasie heeft geschreven. Mieke heeft een interessante werkaanbieding gekregen. Els ondervindt dat Bert een zeer harde onderhandelaar is en ze moet een nieuwe offerte bezorgen. Anna wil niet dat Albert voorzitter wordt van de vriendenkring. Yasmine vermoedt dat Bert enkele van haar computerbestanden heeft gewist.

Aflevering 57 (#3946) - woensdag 5 november 2008

Trudy confronteert Veronique met de jobadvertentie die ze heeft laten plaatsen en Peter wil van Bert weten wat het krantenartikel over de onteigening en het overstromingsgebied te betekenen heeft. Anna confronteert Albert met zijn leugen. Hendrik Suys hoopt nog altijd psychiater De Vranck te kunnen overtuigen om Veerle wilsonbekwaam te verklaren. Gaston verplicht Wim en Mieke om over haar Braziliaanse droom te praten.

Aflevering 58 (#3947) - donderdag 6 november 2008

Veerle is razend omdat ze wilsonbekwaam is verklaard, maar ze is niet van plan om haar wens om te sterven op te geven. Anna meent het dat ze voorzitter wil worden van de vriendenkring en ze laat zelfs verkiezingspamfletten maken. Els wil van Bert weten of het cateringcontract al dan niet verlengd wordt. Mieke verheugt er zich op om in Brazilië te gaan werken en ze hoopt dat Wim haar zal volgen.

Aflevering 59 (#3948) - vrijdag 7 november 2008

Els heeft er geen goed oog in dat Bert het cateringcontract zal verlengen. Mieke is ontroerd en blij omdat Wim er geen probleem mee heeft dat ze terug met de straatkinderen van Brazilië gaat werken. En dan weet ze nog niet alles. Peter stelt Suzy vragen over de dag van zijn ongeluk. Albert voert een andere campagne om tot voorzitter van de vriendenkring te worden verkozen. Bert heeft de pers opgetrommeld om Veerle de cheque te overhandigen.

Aflevering 60 (#3949) - zaterdag 8 november 2008

Wim haalt zijn vader op in het ziekenhuis. Trudy is blij dat Peter elke dag wat minder hoofdpijn heeft, maar ze vreest de dag dat hij zich gaat herinneren dat ze een verhouding heeft gehad. Veerle wordt door haar vader uitgescholden omdat ze haar wens om te sterven heeft verteld aan de pers. Anna en Albert zijn als kat en hond sinds ze allebei voorzitter van de seniorenclub willen worden. Bart is kwaad omdat Brenda met de kinderen op bezoek is geweest bij haar moeder.