FANDOM

Week 11

Week 12

Week 13

Aflevering 67 (#3956) - maandag 17 november 2008

Jan, Bart en Wim beklagen zich in het café van Dimi over hun vrouwen. Maarten kan het niet hebben dat Bjorn complimentjes krijgt van Caro en hij reageert zeer kinderachtig. Peter gaat terug aan het werk bij Van den Bossche Electronics en hij krijgt meteen een klaagzang van Bart over zich heen. Jan betrapt Linda terwijl ze terug aan het bellen is met William.

Aflevering 68 (#3957) - dinsdag 18 november 2008

Jan logeert nog altijd in de kamer boven het café van Dimi. Veronique wil niet dat haar moeder met Mathias op prospectie gaat naar Bulgarije en ze trekt de zakenreis naar zich toe. Els en Frank bereiden in de keuken van Suzy de lunch voor Van den Bossche Electronics, want in De Lork is er geen stroom. Pierrot bruist van de ideeën voor het buurthuis. Het zint Anna niet dat Albert een vergadering heeft met zijn penningmeester, Yvonne. De samenwerking tussen Bart en Patrick loopt nog steeds niet van een leien dakje.

Aflevering 69 (#3958) - woensdag 19 november 2008

Pierrot zit er mee dat Evy hem steeds vaker een saaie kerel noemt en hij maakt zich zorgen over hun relatie. Els verliest uren om de elektriciteitsproblemen in De Lork opgelost te krijgen. Veronique heeft een lunchafspraak met Mathias. Anna moet haar middagdutje overslaan omdat Albert een bestuursvergadering in de woonkamer houdt. Maarten vertelt aan Caro dat hij niet gevangen wil zitten in een relatie. De ouders van Veerle zijn bereid om van het kortgeding af te zien, maar ze stellen wel een belangrijke voorwaarde.

Aflevering 70 (#3959) - donderdag 20 november 2008

Veerle heeft een goed gevoel bij het kortgeding, zeker nu Bjorn haar steunt. Maar dat is buiten de nieuwste zet van haar vader gerekend. Jan probeert Shirley te charmeren sinds hij niet meer met Linda onder hetzelfde dak woont. De elektriciteitsproblemen in De Lork zijn nog altijd niet opgelost. Mieke en Linda storten bij mekaar hun hart uit over hun mannen. Bart blijft van mening dat de nieuwe verkoper, Patrick, vooral voor miserie zal zorgen. Bij Peter vindt hij echter geen gehoor.

Aflevering 71 (#3960) - vrijdag 21 november 2008

Shirley is niet gediend met de aandacht die ze van Jan krijgt en ze vertelt Rob dat ze officieel klacht wil indienen. Leen spreekt harde taal tegen Veerle om haar te overtuigen de hongerstaking te stoppen. Yvonne polst bij Albert of hij zonder Anna wil meegaan naar Reims. Linda gelooft niet meer dat haar huwelijk nog toekomst heeft. Bert praat met Peter over de avond van het ongeluk.

Aflevering 72 (#3961) - zaterdag 22 november 2008

Trudy biecht aan Peter op dat ze maanden geleden een verhouding heeft gehad. Ze verzekert hem dat ze de avond van het ongeval voor hem heeft gekozen, maar Peter heeft moeite om dat te geloven. Bert kaart bij Yasmine het draagmoederschap terug aan. Caro is het kinderachtig gedrag van Maarten beu. Mieke bespreekt met haar broer de huwelijksproblemen van hun vader.