FANDOM

Week 12

Week 13

Week 14

Aflevering 73 (#3962) - maandag 24 november 2008

Peter heeft besloten om bij zijn gezin te blijven, maar dat neemt niet weg dat hij het heel moeilijk heeft met de misstap van Trudy. Shirley hoopt dat Jan zich snel met Linda verzoent, want ze is zijn avances kotsbeu. Veronique en Mathias vertrekken op zakenreis. Het staat Anna niet aan dat Albert en Yvonne samen het Sinterklaasfeest organiseren. Pierrot vliegt er in het buurthuis in en lanceert tientallen ideeën.

Aflevering 74 (#3963) - dinsdag 25 november 2008

Bert dringt bij zijn vriendin aan om Veerle te verdedigen in de rechtbank. Yasmine twijfelt echter. Linda vertelt aan haar schoonmoeder dat Jan sinds vorige week boven het café van Dimi woont. Dokter Jacobs hoopt op een nieuwe kans van Leen, maar zij houdt de boot af. Gaston heeft ontdekt dat er geld uit de kassa van het buurthuis is genomen. Trudy krijgt het niet tegen Peter gezegd dat ze een verhouding heeft gehad met Mario.

Aflevering 75 (#3964) - woensdag 26 november 2008

Mario heeft het grote en moeilijke gesprek met Peter, met alle gevolgen van dien. Yasmine twijfelt of ze terug in de advocatuur wil stappen, maar ze wil wel Veerle ontmoeten. Gaston vraagt aan Sonja of ze gisteren geld heeft genomen uit de kassa van het buurthuis. Anna roept haar zoon Jan op het matje. Bart zoekt nog altijd een huishoudster en Rita krijgt slecht nieuws van haar huisbaas.

Aflevering 76 (#3965) - donderdag 27 november 2008

Rita moet binnen de week een nieuwe studio zien te vinden. Pierrot trekt zich de miserie van Sonja aan en hij wil haar helpen. Veronique en Mathias zijn terug van hun zakenreis naar Bulgarije en merken meteen dat er meer dan één haar in de boter zit. Anna brengt bij Linda verslag uit over haar discussie met Jan.

Aflevering 77 (#3966) - vrijdag 28 november 2008

Jan mag er niet aan denken dat zijn zus Rita bij hem intrekt. Brenda en Bart blijven het moeilijk hebben met de combinatie van werk en gezin. Pierrot start de zoektocht naar de ex-man van Sonja. Na alweer een romantische mail van Jan zoekt Shirley hulp en troost bij Patrick. Yasmine ziet het niet meer zitten om Veerles zaak te bepleiten in de rechtbank.

Aflevering 78 (#3967) - zaterdag 29 november 2008

Pierrot heeft er spijt van dat hij de man van Sonja is gaan zoeken. Peter verdraagt Trudy nog steeds niet in zijn buurt. Marie-Rose begrijpt dat haar zoon zich verraden voelt, maar dringt bij hem aan om tijd met Trudy door te brengen. Van zijn zus krijgt Peter totaal andere signalen. Mieke en Wim brengen medicijnen naar de vluchtelingenfamilie uit Kazachstan.