FANDOM

Week 13

Week 14

Week 15

Aflevering 79 (#3968) - maandag 1 december 2008

Rita en Jan kibbelen onophoudelijk sinds ze samenwonen in de studio boven het café van Dimi. Linda krijgt bijna een beroerte wanneer ze ontdekt dat Guido is weggelopen. Peter heeft Trudy de misstap nog niet vergeven en ook tussen hem en Mario is de spanning te snijden. Tot grote ergernis van Anna blijft Yvonne de deur plat lopen bij Albert. Veerle ontvangt het rapport van de gerechtspsychiater.

Aflevering 80 (#3969) - dinsdag 2 december 2008

Yasmine ziet het sinds de bedreiging van Hendrik niet meer zitten om Veerle te verdedigen in de rechtbank, maar Bert verplicht zijn vriendin om door te zetten. Rita wil dat Jan na het werk hun inkopen doet in de supermarkt. Shirley is de karamellenverzen van Jan meer dan beu en ze eist van Rob dat hij Jan stevig aanpakt. Yvonne verklapt aan Anna dat ze samen met Albert petanque heeft gespeeld. Peter houdt nog altijd afstand van Trudy. Mieke bestudeert de richtlijnen van asielrecht om de familie uit Kazachstan te helpen.

Aflevering 81 (#3970) - woensdag 3 december 2008

Mieke stelt een petitie op om de uitwijzing van de vluchtelingenfamilie uit Kazachstan tegen te houden. Shirley kan er niet mee lachen dat Jan zijn werkdag met een romantisch gedicht voor haar begint. De nieuwe verkoper Patrick lacht evenmin, want hij krijgt alweer een zware uitbrander van Bart. Bjorn en Maarten hebben een ernstig gesprek over het kortgeding van Veerle. Pierrot wil Sonja helpen en hij vraagt juridisch advies aan Yasmine. Marie-Rose vindt het verschrikkelijk dat Peter Trudy keer op keer wegduwt en ze praat hierover met haar zoon.

Aflevering 82 (#3971) - donderdag 4 december 2008

Marie-Rose polst bij Peter of hij nog aan zijn huwelijk wil werken en Linda maakt haar opwachting bij Van den Bossche Electronics omdat ze van Jan wil weten wanneer hij naar huis terugkeert. Yasmine is bloednerveus voor het kortgeding, maar ze beseft dat er geen weg terug is. Evy solliciteert als dienster in een mooi restaurant. Shirley en Patrick gaan samen een glas drinken in het café van Dimi.

Aflevering 83 (#3972) - vrijdag 5 december 2008

Bjorn is blij dat Veerle haar gelijk heeft gekregen van de rechter, maar langs de andere kant mag hij er niet aan denken dat ze euthanasie gaat plegen. Mieke is blij met het artikel over Ludmilla en haar gezin, maar de voorzitter van het OCMW roept haar op het matje en eist dat ze afstand neemt van de zaak. Patrick wil van Shirley weten waarom ze hem ontwijkt. Linda wil met Jan afspraken maken over hun zoontje Guido. Marie-Rose roept haar kinderen en hun partners tot de orde.

Aflevering 84 (#3973) - zaterdag 6 december 2008

Pierrot is opgelucht omdat Bert het Sinterklaasfeest in het buurthuis nu toch wil betalen. Nu moet Pierrot alleen nog de hulpsint zien op te sporen. Veronique dringt bij Mario aan om zijn trots in te slikken en de ruzie met Peter bij te leggen. Ondertussen vraagt Trudy aan haar man om de eerste stap te zetten. Albert heeft een geheimpje voor Anna. Jan lijkt de verjaardag van zijn dochter Leen te zijn vergeten.