FANDOM

Week 16

Week 17

Week 18

Aflevering 97 (#3986) - maandag 22 december 2008

Maarten wil niet dat Bjorn zich opsluit nu Veerle overleden is en hij neemt zijn vriend op sleeptouw. Brenda kan het niet laten om haar puberdochter uit te vragen over de fuif. Het aandelenpakket dat Trudy wil verkopen, zorgt voor grote spanningen tussen Veronique en haar moeder. Anna koopt in Benidorm haar kerstgeschenken. Shirley heeft alweer een vunzige mail gekregen van Jan. Voor haar is dit de spreekwoordelijke druppel en ze eist zijn ontslag.

Aflevering 98 (#3987) - dinsdag 23 december 2008

Peter en Rob geloven dat Jan de vunzige mail naar Shirley heeft gestuurd en ze maken meteen zijn ontslagbrief klaar. Hoewel de bewijzen tegen Jan zijn, gelooft Rita in de onschuld van haar broer en ze trekt naar Van den Bossche Electronics. Mieke wil met kerst een feestje voor Ludmilla en haar gezin organiseren en Els nodigt Trudy met haar dochtertje uit. Leen kan de dood van Veerle geen plaats geven. Anna volgt de raad van Albertine op en ze probeert Albert jaloers te maken.

Aflevering 99 (#3988) - woensdag 24 december 2008

Mieke heeft Ludmilla met haar gezin uitgenodigd om samen kerstavond door te brengen. Anna en Albert vieren met Yvonne en Marcel, en Trudy geniet met haar dochtertje van de vriendschap van Els en Rob. Ook Rita krijgt met de hulp van Dimi een fantastisch cadeau. Ten huize Marie-Rose wordt een alternatief kerstmenu geserveerd en dat is niet naar de zin van Veronique. Bij Linda is het dubbel feest want Guido is vandaag jarig.

Aflevering 100 (#3989) - donderdag 25 december 2008

Linda viert kerstavond samen met haar zoontje Guido en met haar stiefkinderen Maarten en Leen. Ook Bjorn en dokter Paul zijn op de afspraak. De sfeer zit heel goed, maar toch mist Guido zijn papa. Maar de het bezoek van de kerstman maakt veel goed...Ten huize Marie-Rose is er geen ambiance en Anna valt zelfs in de zetel in slaap. Rita beleeft dankzij haar zoon en Dimi haar mooiste kerst sinds jaren. Rob is er niet over te spreken dat Els haar vriendin Trudy in huis heeft gehaald zonder dat eerst met hem te bespreken.

Aflevering 101 (#3990) - vrijdag 26 december 2008

Peter vertelt aan Suzy dat hij zich niet meer thuis voelt in zijn eigen woning. Het geforceerd gedoe van Marie-Rose om gezelligheid in huis te brengen, irriteert hem en hij vlucht naar zijn kantoor. Sinds de dood van Veerle ziet Leen het niet meer zitten om dokter te worden. Linda weet niet wat ze hoort en ze gaat met dokter Jacobs praten. Hanneke maakt een afspraakje met de jongen die ze op de fuif heeft ontmoet. Mathias en Marie-Rose vertrekken voor een paar dagen naar Parijs. Albert smeedt een plannetje en Anna grijpt elke kans om Albert jaloers te maken.

Aflevering 102 (#3991) - zaterdag 27 december 2008

Anna vindt dat Albert te veel optrekt met Yvonne. Hanneke is gestraft en daar is ze het niet mee eens. Mieke schakelt Yasmine in om het geld te krijgen van een klant die niet wil betalen. In Parijs verrast Matthias Marie-Rose met een geschenk. Dimi is zwaar onder de indruk van Lien. De relatie tussen Mario en Peter lijkt langzaam maar zeker op het goede spoor te komen.