FANDOM

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 7 (#3896) - maandag 8 september 2008

Brenda heeft haar agenda volgeboekt om niet te moeten nadenken. Marie-Rose en Veronique verschillen van mening over de Amazone-collectie. Door de brief van het vredegerecht gaat Suzy aan zichzelf twijfelen. Rita staat er de komende weken alleen voor in het café en daar komt bij dat Dimi ferm op haar systeem werkt. Pooier Gino drijft de druk op Yasmine op. Veronique maakt dure beloftes: ze wil en zal Mario gelukkig maken.

  • Eerste aflevering met Bo Bogaerts (Cédric).

Aflevering 8 (#3897) - dinsdag 9 september 2008

Suzy vertelt Pim dat ze op het einde van de week verwacht worden bij de vrederechter. Veronique slooft zich uit om Mario te behagen. Met succes, tot blijkt dat ze de locatie van de modeshow op eigen houtje heeft veranderd. Trudy en Bert hebben een openhartig gesprek in de ziekenhuiskamer van Peter. Veerle weigert de goedbedoelde hulp van Maarten en Bjorn. Yasmine vindt dat Bert de laatste tijd veranderd is. Is zijn honger naar macht gestild? Of broedt hij op een zeer sluw plan?

Aflevering 9 (#3898) - woensdag 10 september 2008

Trudy verliest stilaan de hoop dat Peter ooit nog uit de coma zal ontwaken. Linda maakt zich zorgen over de verlatingsangst van Jelle en ze raadt Bart aan om met het jongetje naar de kinderpsychiater te gaan. Veronique stelt Mario voor om terug het echtelijk bed te delen. Veerle voelt zich iedereen tot last en ze gelooft niet in de zin van haar nieuwe leven.

Aflevering 10 (#3899) - donderdag 11 september 2008

Miel klopt met een bebloed hemd bij Linda aan. Zijn verwarde uitleg doet het ergste vrezen en Bjorn en Maarten moeten een kijkje nemen in de mobilhome. Mieke heeft alweer een rotdag op het werk gehad. Veronique blijft Mario aangenaam verrassen. Bert heeft het gevoel dat de familie hem terug waardeert. Els verplicht Trudy om tijd voor zichzelf te maken.

Aflevering 11 (#3900) - vrijdag 12 september 2008

Bert gelooft niet dat Yasmine gisteren is gaan eten met een vriendin en hij schakelt een privé-detective in. Mario loopt op wolkjes omdat Veronique bereid is om hun zoontje zijn familienaam te geven. Suzy moet met Pim naar de vrederechter om het voogdijschap te regelen. Brenda is van mening dat de bezoekjes van Jelle bij de psychiater al resultaat hebben. Bart is achterdochtig omdat Bert niets wil zeggen over zijn vergadering met Lisette Van Striel.

Aflevering 12 (#3901) - zaterdag 13 september 2008

Marie-Rose is gisteren alweer niet gaan eten met Mathias. Voor Trudy is dit het bewijs dat haar schoonmoeder aan bindingsangst lijdt. Rita wordt knettergek van Dimi, die sinds hij zijn been gebroken heeft niets anders doet dan commanderen. Hanneke maakt zich zorgen over haar mama en ze vraagt goede raad aan Wim. Mario is woedend omdat Pim door Véronique op dezelfde manier wordt behandeld als hem. Bert twijfelt of het wel verstandig is om zijn aandelen aan Lisette Van Striel te verkopen. Pierrot stelt aan de bomma zijn nieuwe vriendin voor.