FANDOM

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 115 (#4004) - maandag 12 januari 2009

Rudy stelt Wim voor om voorzitter te worden van de voetbalclub. Dimi kan niet verstoppen dat hij het zwaar te pakken heeft voor Lien. Pierrot polst bij Leen en Evy of Kobe bij hen op kot welkom is. Maarten heeft Bjorn nog niet kunnen overtuigen om terug naar school te gaan. Jan heeft een sollicitatiegesprek in een schoonmaakbedrijf. Pierrot zoekt contact met de jongeren die rondhangen op het plein. Mieke is kwaad omdat het OCMW niet veel kan doen voor de Kudai’s.

Aflevering 116 (#4005) - dinsdag 13 januari 2009

Suzy is van slag omdat Veronique haar job als nanny in vraag stelt nu de kindjes er alleen nog in het weekend zijn. Jan heeft nog steeds geen andere baan gevonden en hij voelt zich afgeschreven. Ludmilla en Liazatt tonen Mieke de akelige brief die ze van de huisbaas hebben gekregen. Mieke zoekt hulp bij Yasmine, maar Bert kent snellere manieren om het probleem van de Kudai’s op te lossen. Kobe verhuist zijn spullen naar het studentenhuis van Pierrot, Evy en Leen. Veronique vindt het de hoogste tijd om Maison Marie-Rose een nieuwe naam te geven.

Aflevering 117 (#4006) - woensdag 14 januari 2009

Jan is teleurgesteld omdat Linda niet meer vertrouwen in hem heeft. Mieke wordt op het matje geroepen bij de OCMW-voorzitter voor het krantenartikel over de Kudai’s. Veronique grijpt elke kans om Suzy duidelijk te maken dat ze overbodig is. Yvonne vertelt Anna en Albert dat ze gaat verhuizen. Jan probeert Shirley te overtuigen dat hij met de foppralines niets te maken heeft, maar hij maakt het alleen maar erger. Paul is blij dat Leen haar stage in het ziekenhuis hervat. Wim biedt Kobe een job aan als schildersgast.

Aflevering 118 (#4007) - donderdag 15 januari 2009

Shirley wordt nu ook ’s nachts gestalkt. Dimi is blij dat Lien regelmatig naar zijn café komt, maar hij wordt ook heel onzeker over zijn gewicht. Er zijn almaar meer spanningen tussen Peter en Bert over de manier waarop het bedrijf moet geleid worden. Ook de nieuwe sollicitatie loopt voor Jan niet zoals hij gehoopt had.

Aflevering 119 (#4008) - vrijdag 16 januari 2009

De Vos en Bosman pakken de stalker van Shirley op. Dimi wil vermageren om meer kans te maken bij Lien, maar hij kan het snoepen niet laten. Leen probeert Linda te overtuigen dat een relatietherapeut het beste is voor haar relatie. Peter komt Louise ophalen voor het weekend en Trudy blijft eenzaam achter. De vader van Bjorn probeert hem te overhalen om zijn zoontje Jurgen toch naar Hendrik en Gerda te laten gaan.

Aflevering 120 (#4009) - zaterdag 17 januari 2009

Marie-Rose is ongerust omdat ze al een dag niets gehoord heeft van Mathias. Bjorn voelt zich onder druk gezet door zijn pa en door de vader van Veerle. Anna is van mening dat Albert toch nog eens moet bellen met zijn dochter. Hanneke en Lidewei willen een afspraakje maken met hun chatvriendje. Ludmilla en Liazatt willen niet dat Mieke door hen problemen krijgt op haar werk.