FANDOM

Week 20

Week 21

Week 22

Aflevering 121 (#4010) - maandag 19 januari 2009

De fietsen van Maarten en Bjorn zijn gestolen. Of is er iets anders aan de hand? Wim is fier op de voetbaltruitjes met zijn naam op, maar hij krijgt er wel een extra factuur bij. Linda is van mening dat Jan moet veranderen, zo niet gaan ze naar een relatietherapeut. Cafébaas Dimi gaat op dieet. Jan solliciteert bij Rob voor de job van verkoper. Hanneke en Lidewei gaan zwemmen, maar hun vriendjes nemen foto’s.

Aflevering 122 (#4011) - dinsdag 20 januari 2009

Hanneke vertelt Lien het verhaal van de foto’s. Cafébaas Dimi ondervindt dat diëten niet makkelijk is. Mieke krijgt een sanctie op haar werk. Voor haar is dit de spreekwoordelijke druppel en ze overweegt ontslag te nemen. Trudy moet op controle in het ziekenhuis, maar toch maakt ze geen afspraak met de oncoloog. Linda haalt Jan uit het café en stelt hem voor een moeilijke keuze.

Aflevering 123 (#4012) - woensdag 21 januari 2009

Linda heeft Jan eindelijk kunnen overtuigen om naar de relatietherapeut te gaan. Marie-Rose en Mathias hebben door de schuld van Veronique een heftige discussie. Els vermoedt dat Trudy niet naar de oncoloog op controle zal gaan en ze schakelt Peter in. Dimi heeft een nieuwe weegschaal gekocht, hij gelooft zijn oude niet meer. Hanneke krijgt een email met de foto’s uit het zwembad. Brenda is hier niet over te spreken.

Aflevering 124 (#4013) - donderdag 22 januari 2009

Trudy is blij omdat Peter met haar op controle naar het ziekenhuis wil gaan. Hanneke heeft haar ouders het volledige verhaal van de foto’s verteld en gelukkig geloven ze haar. Anna en Albert vertrekken terug naar Benidorm. Marcel en Yvonne komen afscheid nemen. Het zint Dimi niet dat er een ambtenaar van de gemeente in zijn café zit.

Aflevering 125 (#4014) - vrijdag 23 januari 2009

Rob en Els vinden dat Trudy vreemd doet na haar afspraak met de oncoloog. Kobe en Wim hebben hun eerste training met de voetbalploeg. Pierrot heeft achterhaald waar de man van Sonja woont en hij zoekt de kerel op. Jan is nieuwsgierig naar wat Linda allemaal verteld heeft tegen de relatietherapeut. Hanneke wil niet meer naar school, ze is bang voor de reacties. Peter zoekt Trudy op, maar ze reageert heel koel op het bezoek.

Aflevering 126 (#4015) - zaterdag 24 januari 2009

Jan blikt met een goed gevoel terug op het gesprek met de relatietherapeut. Trudy en Christel spreken opnieuw met mekaar af. Pierrot geeft niet op en zoekt terug contact met de hangjongeren op het pleintje. Anna krijgt het nieuwe huisje in Benidorm nu ook van binnen te zien. Bjorn is niet blind voor het feit dat Hendrik en Gerda zeer goed met zijn zoontje Jurgen omgaan.