FANDOM

Week 26

Week 27

Week 28

Aflevering 157 (#4046) - maandag 2 maart 2009

Trudy amuseert zich kostelijk op de party in Londen. In opdracht van Latour, neemt Christel voldoende foto's van Trudy en Sebastien. Wanneer Trudy niets moet weten van de peppillen van Sebastien, stopt die het in haar drankje. Ze keert dan ook opvallend energiek terug uit Londen. Linda weet niet wat Jan bezielt, want tegenwoordig laat hij alles maar begaan. Een gesprek met relatietherapeute Inge De Roeck brengt duidelijkheid. Mario heeft zijn bedenkingen wanneer hij in Bulgarije de potentiële kopers van Mathias zijn boot ontmoet. Ondertussen in Vlaanderen waarschuwt Marie-Rose haar dochter dat haar huwelijk op springen staat. Els laat Rob weten dat ze meer tijd nodig heeft en voorlopig in Cyprus blijft. Rob dreigt hierdoor in zijn alcoholverslaving te hervallen. Wanneer Rita hem weigert drank te geven, stormt hij kwaad het café buiten.

Aflevering 158 (#4047) - dinsdag 3 maart 2009

Rita is ongerust omdat Rob kwaad was toen hij het café verliet en ze alarmeert Trudy. Rob duikt even later weer op en het blijkt dat hij enkel was gaan wandelen. Marie-Rose gaat morgen naar een stoffenbeurs. Ze wordt door haar dochter overladen met tips en raad. Linda en Jan hebben een goed gesprek over hun toekomst als koppel en ze genieten van een romantische avond. Peter is jaloers wanneer hij de foto's van Trudy met Sebastien ziet, die Christel met dat opzet in het zicht had gelegd. Het ziet er naar uit dat De Lork gesloten moet worden. De chef-kok is ontslagen, nadat die meerdere keer geld heeft gestolen en Frank is ziek. Els heeft immers besloten om nog langer in Cyprus te blijven. Suzy besluit de catering van het restaurant van Van den Bossche over te nemen. Maarten heropent op zijn beurt samen met Bjorn en enkele vrienden stiekem De Lork.

Aflevering 159 (#4048) - woensdag 4 maart 2009

Maarten heeft een gewaagd plannetje in gedachten om De Lork toch open te houden. Bart organiseert vandaag een demonstratie voor zijn uitvinding met autosensoren. Bert kan hij echter niet overtuigen. Die blijft van mening dat er met sensoren in babykleding meer geld te verdienen valt. In Bulgarije genieten Mathias en Mario van een tocht met de jeep. Marie-Rose toont haar dochter de stoffen die ze op de beurs heeft gekocht.

Aflevering 160 (#4049) - donderdag 5 maart 2009

Dimi vraagt aan Yasmine om in de rechtbank te informeren hoe het met de onteigening staat. De demonstratie met de autosensoren is gisteren over de hele lijn mislukt, waardoor Van den Bossche Electronics een miljoenencontract verliest. Bart vermoedt dat Bert met het systeem heeft geknoeid, maar hij heeft geen bewijzen. Dat vermoeden wordt bevestigd door Shirley, die een gesprek van Bert heeft afgeluisterd.

Aflevering 161 (#4050) - vrijdag 6 maart 2009

Bij Van den Bossche Electronics doet Bert hard zijn best om de autoconstructeur te overtuigen alsnog de sensoren te bestellen. Linda wordt in het rusthuis lastig gevallen door de bejaarde Felix en Mieke krijgt op de spoedafdeling te maken met een vrouw die helemaal over haar toeren is. de twee verpleegsters besluiten naar de cursus zelfverdediging voor vrouwen te gaan die Evy organiseert. Trudy stelt Christel voor om samen naar een modedefilé te gaan. Bert krijgt een intrigerend telefoontje.

Aflevering 162 (#4051) - zaterdag 7 maart 2009

Evy bereidt zich voor op haar eerste les zelfverdediging voor vrouwen. Bart motiveert zijn tienerdochter Hanneke om de cursus te volgen. Jan maakt zich druk omdat Maarten gisterennacht niet is thuisgekomen. Xavier Latour benadert Bert met een voorstel. Mario en Marie-Rose zien Christel en Trudy op een modeshow. De twee dames zijn er in het gezelschap van Sebastien.