FANDOM

Week 2

Week 3

Week 4

Aflevering 13 (#3902) - maandag 15 september 2008

Bjorn vindt het verschrikkelijk dat Veerle haar oude spirit kwijt is sinds ze verlamd is en hij wou dat hij meer voor haar kon doen. Linda vreest dat er een haar in de boter zit tussen Caro en Maarten en ze polst bij Bjorn of hij meer weet. Mieke confronteert Brenda met het feit dat ze kalmeerpillen neemt. Bij Linea Veronica staan de ontwerpers Mario en Jens lijnrecht tegenover mekaar en ook tussen Veronique en Marie-Rose vallen er harde woorden. Trudy krijgt een alarmerend telefoontje uit het ziekenhuis.

Aflevering 14 (#3903) - dinsdag 16 september 2008

De toestand van Peter is terug achteruit gegaan, maar dat weerhoudt er Bart niet van om in diens ziekenhuiskamer te discussiëren met Bert. Dimi is eindelijk verlost van zijn krukken en hij vliegt er terug in. Bart vindt in de handtas van Brenda een doosje kalmeerpillen en hij gaat de confrontatie aan. Suzy is bloednerveus voor haar gesprek met de sociaal assistente, die gestuurd is door de vrederechter. Lode en Rudolf zijn de eerste bezoekers die Veerle aan het lachen brengen.

Aflevering 15 (#3904) - woensdag 17 september 2008

Jan is er niet over te spreken dat zijn oudste zoon tijdskrediet neemt, maar Brenda en de kinderen zijn blij. Trudy is tegelijkertijd opgelucht en bang nu Peter uit de coma is ontwaakt. Ook Mario weet niet wat hij tegen Peter moet zeggen. Miel is terug weggelopen. Pierrot, Evy en Leen willen weten hoe het nu zit tussen Maarten en Caro en ze gaan met hun drieën in haar restaurant eten. Bjorn legt zijn theoretisch rijexamen af.

Aflevering 16 (#3905) - donderdag 18 september 2008

Bart voelt zich in zijn element als huisman. Suzy wil van Pim weten wat hij over haar verteld heeft tegen de sociaal assistente. Hun discussie zet vooral Veronique aan het denken. Peter kan zich niet herinneren wat er de avond van het ongeval is gebeurd. Zijn geheugenverlies plaatst Trudy voor een groot dilemma. Maarten is bereid om Bjorn rijles te geven. Bert krijgt een e-mail waar hij niet goed van is.

Aflevering 17 (#3906) - vrijdag 19 september 2008

Bert confronteert Yasmine met haar leugen. Jan is bereid om Bjorn met de wagen te leren rijden. Marie-Rose moet terug met Veronique onderhandelen over de fusie. Miel is kwaad omdat Francine hem naar een instelling wil sturen. Jens wil koste wat het kost een creatie ontwerpen die Mario goed vindt. Leen gaat terug met Caro praten over de breuk met Maarten. Lisette Van Striel doet Bert een nieuw en zeer aanlokkelijk bod voor zijn aandelen.

Aflevering 18 (#3907) - zaterdag 20 september 2008

Maarten vertelt eindelijk aan Caro wat er hem dwars zit. Marie-Rose verheugt zich op het etentje met Mathias. Bert verplicht Yasmine om pooier Gino te bellen. Bjorn kijkt uit naar zijn eerste rijles met Jan. Brenda wil de echte reden weten van Barts beslissing om huisman te worden. Suzy weet niet hoe ze het probleem met Pim moet aanpakken en ze gaat uithuilen bij Els.