FANDOM

Week 30

Week 31

Week 32

Aflevering 181 (#4070) - maandag 30 maart 2009

Peter vermoedt dat Trudy een nieuwe relatie heeft en daarom met Louise naar een aparthotel verhuist. Pierrot volgt de raad van Evy op en hij probeert te achterhalen wat er nu eigenlijk speelt tussen Nico en Sasha. Anna en Albert zijn van plan hun serviceflat op te geven om zich definitief in Benidorm te vestigen. Peter wordt in zijn kantoor verrast door een journalist, die getipt is over de technologische innovatie waarmee Van den Bossche Electronics bezig is.

Aflevering 182 (#4071) - dinsdag 31 maart 2009

Peter vertelt aan zijn moeder dat een verzoening met Trudy niet meer mogelijk is. Anna en Albert ruimen hun serviceflat op want ze keren morgen al naar Benidorm terug. Jan wil hen een passend afscheid geven en samen met Peter probeert hij nog een feestje te organiseren. Gaston vindt dat Pierrot een krachtig signaal moet geven aan de bendes van Nico en Sasha door snel een nieuw initiatief te organiseren. Een zwangere vrouw wordt op de spoedafdeling opgenomen na een verkeersongeval. Mieke moet dokter Paul assisteren en ze doet dat schitterend. Het komt tot een zekere toenadering tussen de twee.

Aflevering 183 (#4072) - woensdag 1 april 2009

Anna en Albert genieten van het feestje met de familie, dat Jan en Peter in allerijl in mekaar hebben gebokst. Het is ook vandaag dat ze afscheid nemen van hun vertrouwde serviceflat. Yasmine heeft niet het gevoel dat Bert hun relatie nog serieus neemt. Haar bezorgdheid is voor hem aanleiding voor een gemene woede-uitbarsting. Leen vindt het vreemd dat Paul zo aanhankelijk doet en ze praat met Mieke over haar twijfels. Linda gaat aan de slag in het ziekenhuis. Maarten probeert een aprilgrap uit te halen met zijn broertje Guido.

Aflevering 184 (#4073) - donderdag 2 april 2009

Xavier Latour zet ingenieur Geert Vanloo onder druk om snel met het prototype van de batterij naar buiten te komen, zodat de poppen aan het dansen kunnen gaan. Trudy maakt zich zorgen omdat Christel niets van zich laat horen. Leen vertelt tegen haar zus dat Paul alle symptomen van verliefdheid heeft. Mieke probeert haar zus op andere gedachten te brengen, maar ze zwijgt wel over de spanning tussen haar en Paul. Yasmine neemt Wim in vertrouwen over haar relationele problemen.

Aflevering 185 (#4074) - vrijdag 3 april 2009

Veronique overweegt om de samenwerking met haar moeder te stoppen. In tegenstelling tot Wim valt het Gaston op dat Mieke veranderd is sinds ze in het ziekenhuis werkt en hij spreekt haar hierover aan. Peter volgt de raad van zijn moeder op en hij stelt Trudy voor om over hun relatie te praten. Bert schept er plezier in om Yasmine te vernederen en te kleineren. Leen laat Paul verstaan dat ze bij hem wil intrekken.

Aflevering 186 (#4075) - zaterdag 4 april 2009

De blik van Peter heeft Trudy duidelijk gemaakt dat hun relatie definitief voorbij is en ze zit in zak en as. Christel en Sebastien besluiten haar op te beuren met ‘vitaminen’. Bert confronteert Yasmine met haar leugens en haar stiekeme gesprekken met Wim. Leen en Paul vertellen haar kotgenoten, haar ouders en Mieke dat ze gaan samenwonen.