FANDOM

Week 32

Week 33

Week 34

Aflevering 193 (#4082) - maandag 13 april 2009

Mario meent te weten wie zijn collega-ontwerper wordt en hij wil een hartig woordje praten met Veronique. Marie-Rose en Mathias vertrekken naar Bulgarije om uit te zoeken wat nu precies de problemen in de fabriek zijn. Hanneke is teleurgesteld omdat het uitje naar de zee niet doorgaat. Linda raadt haar colleg-verpleegster Morgane aan om dokter Jacobs te consulteren. Tijdens het onderzoek valt Leen echter binnen.

Aflevering 194 (#4083) - dinsdag 14 april 2009

Paul heeft het moeilijk met het feit dat Leen zich de laatste tijd jaloers opstelt. Brenda en Bart hebben opnieuw een gezinsavond gepland. In Bulgarije komen Mathias en Marie-Rose er tijdens hun fabrieksbezoek achter dat er verschillende machines stuk zijn. Mario is er nog altijd van overtuigd dat hij met Jens Vermeer zal moeten samenwerken. Rob moet op zakenreis naar Italië.

Aflevering 195 (#4084) - woensdag 15 april 2009

Kobe is nog altijd ziek, maar zijn vrienden lijken zich meer zorgen te maken dan hijzelf. Bart en Brenda hebben alweer hun afspraak met de kinderen moeten afblazen. Xavier Latour is er niet over te spreken dat het beter gaat met Trudy en hij eist dat Christel actie onderneemt. In het modehuis van Veronique en Marie-Rose gaat de nieuwe ontwerper aan de slag.

Aflevering 196 (#4085) - donderdag 16 april 2009

Kobe is in het ziekenhuis opgenomen voor onderzoeken. Pierrot is er niet gerust in. Xavier Latour maakt Christel het verwijt dat ze soft is geworden door haar zwangerschap en dat terwijl ze er voor gezorgd heeft dat Trudy opnieuw drugs neemt. Veronique heeft er plezier in dat Mario jaloers is op het talent van zijn collega-ontwerper Jennifer. Marie-Rose blijft volhouden dat er verdachte dingen gebeuren in het textielatelier en ze besluit langer in Bulgarije te blijven.

Aflevering 197 (#4086) - vrijdag 17 april 2009

Kobe wordt in het ziekenhuis getest op allergieën. In Bulgarije keren Marie-Rose en Kobe onaangekondigd terug naar het textielatelier met als doel te achterhalen wat er echt gaande is. Marie-Rose is overstuur door wat ze te zien krijgt. Trudy laat zich door Sebastien overhalen om samen drugs in te slaan. Bij Van den Bossche Electronics loopt Bart zichzelf voorbij.

Aflevering 198 (#4087) - zaterdag 18 april 2009

Peter is woest wanneer hij ontdekt dat Trudy hun dochtertje alleen heeft gelaten in het aparthotel. Kobe heeft besloten om naar Dominica terug te keren. Het doet Gaston plezier dat Wim eindelijk tijd maakt voor Mieke. In Bulgarije weigert Marie-Rose te gaan eten bij de directeur van het textielatelier. In haar ogen is hij een corrupte kerel. Brenda bereidt een gezellig avondje met haar gezinnetje voor, maar haar plan valt in duigen door één telefoontje.