FANDOM

Week 34

Week 35

Week 36

Aflevering 205 (#4094) - maandag 27 april 2009

Christel begint zich schuldig te voelen over de situatie met Trudy. Tijdens zijn verjaardagsfeestje praat Bert met Pierrot over spiritualiteit. Jan wil niet dat Maarten zijn broer net nu in de steek laat. Trudy heeft er spijt van dat ze drugs heeft genomen, maar Peter heeft hier geen boodschap aan. Hij heeft dan ook besloten om het hoederecht aan te vragen.

Aflevering 206 (#4095) - dinsdag 28 april 2009

Trudy ziet huizenhoog op tegen het bezoek van de sociaal assistente en ze kan de steun van Mario goed gebruiken. Veronique wil met ontwerpster Jennifer de fabriek in Bulgarije bezoeken. Bart hoopt dat Brenda aanwezig zal zijn op de persconferentie.

Aflevering 207 (#4096) - woensdag 29 april 2009

Bart wordt gefeliciteerd met zijn speech tijdens de persconferentie. Ook Peter is in de wolken, maar hij vindt het wel vreemd dat ingenieur Geert niet is komen opdagen. Jennifer zal naar Bulgarije reizen en onderzoeken of er sprake is van kinderarbeid in de fabriek. Jan onderneemt een poging om zijn twee oudste zonen te verzoenen.

Aflevering 208 (#4097) - donderdag 30 april 2009

Veronique beschuldigt er haar moeder van haar bedrijf en huwelijk kapot te willen maken. Tijdens de aandeelhoudersvergadering van MVM zet Veronique haar echtgenoot nog maar eens voor het blok. Ze besluit Cédric te gaan bezoeken op het internaat. Mieke krijgt een lift naar huis van Paul en dat brengt haar in de war. Mario houdt bij Peter een pleidooi om zijn problemen met Trudy opzij te schuiven in het belang van hun dochtertje. Tijdens dit gesprek onthult Mario ook dat hij af en toe met Trudy afspreekt en dat doet hem in het ziekenhuis belanden. Peter besluit te vertrekken zodat hij Mario niet meer onder ogen moet komen. Bart zijn gezin is dolblij met de boot die ze hebben gekocht. Maar dan komt de politie met een huiszoekingsbevel. Ook de woning van Peter en de kantoren van Van den Bossche Electronics worden door de politie ondersteboven gehaald. Na de huiszoeking, worden Bart, Peter en Bert gearresteerd voor bedrijfsspionage. Latour triomfeert, terwijl hij trots van op een afstand voor fotografisch materiaal zorgt. 

  • Muziek: Céline Dion - My Heart Will Go On

Aflevering 209 (#4098) - vrijdag 1 mei 2009

Bart, Bert en Peter zijn de ganse nacht ondervraagd door de politie. Het idee voor de batterij blijkt immers gestolen bij de concurrentie. Bart is de hoofdverdachte in de zaak van de bedrijfsspionage. Op zijn computer is er immers bezwarend materiaal gevonden en de enige die hem kan vrijpleiten, Geert Vanloo, is verdwenen.

Aflevering 210 (#4099) - zaterdag 2 mei 2009

Ingenieur Geert Van Loo blijkt bedrijfsgeheimen van zijn vorige werkgever aan Van den Bossche Electronics te hebben doorgespeeld. Hij kan niet aan de tand worden gevoeld, want hij is met de noorderzon verdwenen. En dat is voor Bart een heel slechte zaak. Pierrot heeft nog altijd niets van de burgemeester gehoord en hij vraagt Mathias om hem te helpen. Anna is speciaal uit Benidorm teruggekeerd, maar ze mag Bart niet bezoeken in de gevangenis.