FANDOM

Week 38

Week 39

Week 40

Aflevering 229 (#4118) - maandag 25 mei 2009

Trudy krijgt in het ziekenhuis het bezoek van Griet Tersago. De advocate windt er geen doekjes om dat ze nog maar weinig kans maken op het hoederecht. Pierrot zoekt een manier om het basketbalplein feestelijk te openen. Bart ontmoet in Argentinië een jonge vrouw die mogelijk Van Loo heeft gezien, maar ze wil alleen praten in ruil voor harde cash. Jan krijgt de opdracht het geld te verzamelen. Peter verklapt aan zijn zus dat Mario op ziekenbezoek is geweest bij Trudy. Bert heeft een moeilijk gesprek met Christel.

Aflevering 230 (#4119) - dinsdag 26 mei 2009

Mathias wil Marie-Rose in de bloemetjes zetten voor haar verjaardag en hij rekent op de medewerking van Peter, Mario en Veronique. Brenda ontdekt dat de rekening van Hanneke is geplunderd en ze maakt een afspraak met de bankdirecteur. Na dat gesprek besluit ze bij de politie klacht neer te leggen tegen haar man en schoonvader. Mathias, Peter en Mario willen Marie-Rose in de bloemetjes zetten voor haar verjaardag. Trudy voelt zich voldoende opgeknapt om het ziekenhuis te verlaten. Er komt veel volk opdagen voor de feestelijke opening van het vernieuwde basketbalplein. Bert treft een ongewenste gast in zijn huis aan.

Aflevering 231 (#4120) - woensdag 27 mei 2009

De sociaal assistente bezoekt Trudy om te achterhalen of ze al dan niet een zelfmoordpoging achter de rug heeft. Ondertussen start de advocaat van Peter een spoedprocedure met Louise als inzet. De bendes van Sasha en Nico wijden het basketbalplein in met een match. Maarten mag het verjaardagsdiner voor Marie-Rose verzorgen. Tijdens het feestje daalt de temperatuur onder nul wanneer de kinderarbeid in Bulgarije ter sprake komt.

Aflevering 232 (#4121) - donderdag 28 mei 2009

Xavier Latour geeft Christel de opdracht om samen met Trudy en Louise te vluchten. Bert verneemt van Jan dat Bart op zoek is naar Van Loo. De vele familieruzies worden Marie-Rose te veel. Peter ontdekt aan de schoolpoort dat Louise werd opgehaald door Trudy en hij stapt naar de politie.

Aflevering 233 (#4122) - vrijdag 29 mei 2009

Peter doorkruist de stad tijdens zijn zoektocht naar Trudy en Louise. Brenda wil de waarheid weten van Jan, maar hij houdt de lippen op mekaar. Bert is van mening dat hij de enige is die geconcentreerd werkt bij Van den Bossche Electronics. De danseres die Bart wil helpen, merkt Van Loo op in een tangoclub.

Aflevering 234 (#4123) - zaterdag 30 mei 2009

Bart doet een akelige ontdekking in het hotel in Buenos Aires. Peter maakt rondjes met zijn motor in de hoop Trudy en Louise te zullen vinden. Pierrot gaat iets drinken met Malika om haar te overtuigen verder te gaan in de muziek. Jan krijgt een belangrijke telefoon.