FANDOM

Week 3

Week 4

Week 5

Aflevering 19 (#3908) - maandag 22 september 2008

Maarten is slecht gezind omdat iedereen op zijn huid zit omdat hij zich niet verzoent met Caro. Dimi moet terug in het ziekenhuis worden opgenomen. Jens staat er op om Veronique te vergezellen naar de vergadering met Marie-Rose. Bart bekent aan zijn schoonbroer Wim dat hij zich verveelt. Peter mag eindelijk het ziekenhuis verlaten.

Aflevering 20 (#3909) - dinsdag 23 september 2008

Suzy heeft het er moeilijk mee dat Pim zich wil laten ontvoogden en ze stort haar hart uit bij Peter. Hij is uit het ziekenhuis ontslagen, maar moet nog veel rusten. Bjorn heeft het zich al beklaagd dat hij met Jan leert autorijden. Wim vermoedt dat het een overhaaste beslissing was van Bart om huisman te worden. Bert gaat met pooier Gino onderhandelen over Yasmine. Veronique en Trudy bundelen de krachten om de pers te motiveren naar de modeshow te komen. Leen, Evy en Pierrot trekken in hun kot in.

Aflevering 21 (#3910) - woensdag 24 september 2008

Bert en Yasmine treffen een ravage aan in hun woonkamer. Jan is niet te spreken over de rijles van gisteren. Suzy polst bij Peter hoe zijn gesprek met Pim is gegaan. Veronique en haar moeder bereiken een compromis over de hoofdlocatie van hun modehuis. Anna bespreekt met Leen de vergeetachtigheid van Albert. Veerle wordt terug opgenomen in het ziekenhuis.

Aflevering 22 (#3911) - donderdag 25 september 2008

Bert verklaart Gino de oorlog en hij verplicht Yasmine om mee te gaan naar Van den Bossche Electronics. Bjorn is opgelucht omdat Wim hem rijles wil geven. Suzy verzet zich niet meer tegen Pims verhuis naar Limburg. Trudy motiveert Mario om Veronique een kans te geven. Bart vindt dat Brenda het niet kan maken om net voor het weekend op zakenreis te vertrekken. Jan meent te weten wie de nieuwe verkoopsdirecteur van Van den Bossche Electronics wordt.

Aflevering 23 (#3912) - vrijdag 26 september 2008

Bert ondervindt dat Gino niet met zich laat sollen, maar dat betekent niet dat hij zich Yasmine laat afpakken. Mario en Marie-Rose zijn bloednerveus voor de modeshow, maar Veronique heeft er alle vertrouwen in dat de pers de collectie goed zal onthalen. Ze wil de aanwezige journalisten trouwens belonen met een primeur. Bjorn vreest het ergste wanneer hij de vader van Veerle huilend aantreft in het ziekenhuis.

Aflevering 24 (#3913) - zaterdag 27 september 2008

Marie-Rose en Mario zitten in de put omdat er geen klanten en geen pers naar de modeshow zijn gekomen. Ook Yasmine piekert zich suf. Wat als de politie de verdwijning van pooier Gino gaat onderzoeken en haar en Bert op het spoor komt? Bart geeft aan zijn zus Leen toe dat hij huisman is geworden om Brenda te plezieren. Rita is nieuwsgierig wanneer Marie-Rose met Mathias een glas komt drinken in het café.