FANDOM

Week 39

Week 40

Week 41

Aflevering 235 (#4124) - maandag 1 juni 2009

Mieke is over haar toeren wanneer ze een onbekende vrouw bij Paul in de auto ziet zitten. Pierrot vertelt aan Nico dat hij een zangeres heeft gevonden. Hanneke heeft een goede reden om te spijbelen. Bert wil er zeker van zijn dat er niets akeligs met Trudy gebeurt en hij neemt contact op met Xavier Latour.

Aflevering 236 (#4125) - dinsdag 2 juni 2009

Rita regelt voor haar zoon een producer en een opnamestudio. De verdwijning van Trudy en Louise laat Peter geen seconde los, maar toch nodigt hij June bij hem thuis uit. Brenda blijft twijfelen aan de onschuld van Bart.

Aflevering 237 (#4126) - woensdag 3 juni 2009

Marie-Rose reist opnieuw naar Bulgarije om de kinderarbeid te bewijzen. Ze slaagt erin foto's te nemen en verwittigt de politie. Daarop wordt de fabriek gesloten, maar later verwijdert Jennifer discreet het bewijsmateriaal en wordt de politie omgekocht. Pierrot laat Niko de demo horen met de zangpartij van Malika. Hij wil wel enkel meewerken, indien niemand hier iets vanaf weet. De burgemeester geeft Niko en Sasha een taakstraf voor de vernielingen op het basketbalpleintje. Peter heeft bijna weer geen slaap gevat, in een poging Louise te zoeken. Hij krijgt wel goed nieuws van June, want Jet heeft het voorstel van Van den Bossche Electronics aanvaard. De politie valt binnen bij Brenda om Bart te zoeken. Zij probeert Bart nog te bereiken, maar het is te laat en Bart wordt bij Jan gearresteerd voor de moord op Geert.

  • Muziek: "It Means Nothing" van Stereophonics

Aflevering 238 (#4127) - donderdag 4 juni 2009

Peter heeft besloten om een stap terug te zetten bij Van den Bossche Electronics. Marie-Rose vermoedt dat de fabriek in Bulgarije gesloten zal worden, maar volgens Jennifer is de politie dat niet van plan. Wim blijft naar een eigen kind verlangen. Brenda maakt haar opwachting in de gevangenis.

Aflevering 239 (#4128) - vrijdag 5 juni 2009

Marie-Rose is zodanig ontgoocheld dat ze overweegt om met MVM te stoppen en haar aandelen te verkopen. Evy hoort Malika uit over de oorlog tussen Nico en Sasha. Tijdens de grote personeelsvergadering bij Van den Bossche Electronics kondigt Peter zijn ontslag aan en duidt hij Bert aan als zijn opvolger. Bij Jan komt dit zeer hard aan.

Aflevering 240 (#4129) - zaterdag 6 juni 2009

De kranten staan vol over de arrestatie van Bart. Jan houdt bij de familie een pleidooi om Bart te steunen, maar ondertussen probeert Peter Bart te overtuigen om schuld te bekennen. Malika gaat met Pierrot repeteren bij Nico, maar Sasha vertrouwt het zaakje niet. Bert ontmoet op een feestje een intrigerende vrouw. Peter stort zijn hart uit bij Mario.