FANDOM

Week 40

Week 41

Week 42

Aflevering 241 (#4130) - maandag 8 juni 2009

Peter ontdekt dat ook Christel verdwenen is, maar de politie gelooft niet in een complot. Jan gaat bij Van den Bossche Electronics rond met een verjaardagskaart voor Bart. Bert stelt ondertussen zijn nieuwe secretaresse voor. Veronique is kwaad omdat Marie-Rose niet wil vertellen wie de koper van de MVM-aandelen is. Sasha is boos wanneer hij ontdekt dat Malika niet is gaan werken en hij vermoedt dat ze iemand anders heeft.

Aflevering 242 (#4131) - dinsdag 9 juni 2009

Onbekend

Aflevering 243 (#4132) - woensdag 10 juni 2009

Sasha wil niet dat Malika nog gaat repeteren. Bert heeft er een groot probleem mee dat June de boekhouding van Van den Bossche Electronics wil inkijken. Maar zij laat zich niet makkelijk afschepen. De Argentijnse hotelmanager legt een verklaring af in het nadeel van Bart.

Aflevering 244 (#4133) - donderdag 11 juni 2009

Pierrot zit er mee dat hij het concert mogelijk moet afgelasten. Jennifer heeft de handen vol met de voorbereiding van de modeshow. Jan eist van Bert dat Balencourt aangesteld wordt als advocaat van Bart. Peter krijgt door de stress een inzinking en hij wordt in het ziekenhuis opgenomen. Bert maakt Yasmine duidelijk dat hun relatie niets meer voorstelt.

Aflevering 245 (#4134) - vrijdag 12 juni 2009

Malika komt terug repeteren, maar ze wordt in het oog gehouden door Sasha. Hij geeft toe aan zijn jaloersheid en maakt amok in het repetitiekot. Griet Tersago trekt zich terug als advocaat van Bart. Maarten heeft opnieuw een aanvaring met de chef-kok van De Lork.

Aflevering 246 (#4135) - zaterdag 13 juni 2009

Peter vermoedt dat Trudy met hun dochtertje Louise naar Duitsland is gevlucht. Leen heeft een weekendje Parijs geregeld voor haar en Paul. Haar halfzus Mieke is stikjaloers, maar probeert haar gevoelens te maskeren. Malika neemt haar intrek in het studentenhuis van Pierrot en Evy. Maarten kan niet meer samenwerken met de chef-kok van De Lork en hij trapt het af.