FANDOM

Week 41

Week 42

Week 43

Aflevering 247 (#4136) - maandag 15 juni 2009

De baas van het textielatelier in Bulgarije, Dragan Botev, smeedt een plannetje om zich te wreken op Marie-Rose. Maarten is het gisteren afgetrapt op zijn stageplaats en vandaag wil hij niet naar school. Linda probeert hem tevergeefs op andere gedachten te brengen. Rob is er niet over te spreken dat Bert zonder overleg Lisa heeft aangesteld als commercieel directeur. Leen heeft groot nieuws voor de collega’s in het ziekenhuis.

Aflevering 248 (#4137) - dinsdag 16 juni 2009

Peter stelt zich vragen bij de functieverschuivingen die Bert doorgevoerd heeft bij Van den Bossche Electronics. De politie heeft eindelijk een spoor gevonden van Trudy. Veronique en Jennifer regelen de laatste details voor de modeshow. De advocaat van Bart reist naar Argentinië om er bewijsmateriaal te verzamelen. Linda heeft met haar oudste stiefdochter een ernstig gesprek over Paul.

Aflevering 249 (#4138) - woensdag 17 juni 2009

Annelies De Vos probeert Peter ervan te overtuigen om het speurwerk aan de politie over te laten. Mathias krijgt een verontrustend telefoontje. Jan is er niet over te spreken dat hij overgeplaatst is naar de fabriek. Hij gaat bij Peter en Veronique klagen, maar zij hebben allebei grotere zorgen aan hun hoofd. Bert is bereid de muziekinstrumenten te betalen voor de band, die Pierrot aan het samenstellen is.

Aflevering 250 (#4139) - donderdag 18 juni 2009

Linda is opgelucht dat Jan toch gaat werken in de fabriek. Wim is ontgoocheld omdat zijn vrouw alweer niet meekan naar de afspraak bij Kind & Gezin. Pierrot krijgt een vervelende telefoon van de burgemeester over het geplande optreden. Peter lijkt er helemaal onder door te gaan.

Aflevering 251 (#4140) - vrijdag 19 juni 2009

De modeshow van Veronique kan niet doorgaan omdat de kleren in Bulgarije uit de vrachtwagen gestolen zijn. Het hoeft niet gezegd dat zij in alle staten is en ze verwacht een schadevergoeding van Mathias. Bart krijgt voor het eerst sinds lang goed nieuws.

Aflevering 252 (#4141) - zaterdag 20 juni 2009

Marie-Rose organiseert een nieuwe aandeelhoudersvergadering met als doel Veronique aan het verstand te brengen dat het geen optie is om de collectie opnieuw te laten maken. Langs de andere kant staat niets doen gelijk met de ondergang van Linea Veronica. Jan bezoekt zijn oudste zoon Bart in de gevangenis. Pierrot organiseert een repetitie in het studentenkot, zeer tegen de zin van Evy. Linda dringt bij Mieke aan om het grote gesprek met Paul niet langer uit te stellen...