FANDOM

Week 42

Week 43

Seizoen 19

Aflevering 253 (#4142) - maandag 22 juni 2009

Het stoort Niko’s vrienden dat hij zo vaak optrekt met Malika en ze nemen het woord verraad in de mond. Leen maakt kennis met de zus van Paul en het is meteen duidelijk dat het nooit tussen hen zal klikken. Maarten gaat in de fabriek van den Van den Bossche Electronics werken. De ploegbaas is niet over hem te spreken en hij doet zijn beklag bij Rob. Bert heeft een verrassend aanbod voor Veronique.

Aflevering 254 (#4143) - dinsdag 23 juni 2009

Paul moet naar een congres in Keulen en hij wil dat Mieke meegaat. Marie-Rose stelt Veronique voor om voor de soireelijn te werken. Mieke geeft toe aan de druk van Linda en ze besluit om haar affaire op te biechten aan Wim Veugelen. Malika zoekt bij MVM een jurk uit voor het optreden en in ruil krijgt een VIP-uitnodiging. Christel, Sebastien en Trudy organiseren een feestje in de bungalow. Latour neemt contact op met Peter.

Aflevering 255 (#4144) - woensdag 24 juni 2009

Paul en Mieke krijgen het niet tegen hun partners gezegd dat ze een verhouding hebben. Peter ontvangt een dvd met beelden van het feestje van Trudy en Sebastien. Rob wil met het bewijsmateriaal naar de politie stappen, maar Peter houdt hem tegen. Tijdens het eerste concert van The Project wordt Sasha opgewacht door de vrienden van Niko.

Aflevering 256 (#4145) - donderdag 25 juni 2009

Het eerste concert van The Project was een schot in de roos. Toch is Pierrot ongerust omdat hij Sasha niet te pakken krijgt. Ondanks het verbod van Peter heeft Veronique de politie op de hoogte gebracht van de ontvoering van Trudy en Louise. Paul liegt tegen Mieke dat hij hun verhouding heeft opgebiecht aan Leen. Veronique zal nu toch voor haar moeder werken, maar ze maakt wel duidelijke afspraken.

Aflevering 257 (#4146) - vrijdag 26 juni 2009 - SEIZOENSFINALE

Bart vermoedt dat Latour het brein is achter de industriële spionage, de moord op Geert Van Loo en de ontvoering van Trudy en Louise. Hij laat Jan zo snel mogelijk naar de gevangenis komen. Veronique en Marie-Rose proberen de politie te overtuigen dat ze Peter in de gaten moeten houden. Voordat ze op de loft aankomen, is hij echter al verdwenen. Bert zijn geweten begint parten te spelen. Hij achtervolgt Peter, maar helpt hem onwetend de politie af te schudden. Ook bij Christel groeit het besef dat Latour niet veel goeds van plan is. Ze helpt hun ontsnappen naar het appartement van Sebastien. Latour krijgt hier weet van en vermoordt daarop zowel Christel als Sebastien. Trudy wordt samen met haar dochter in een donkere kamer opgesloten. Tijdens de confrontatie op het dak van een hotel probeert Peter Latour neer te steken, maar hij wordt zelf neergeschoten. Veronique en Bert hebben de twee ondertussen gevonden en het komt tot een gevecht tussen Bert en Latour, waarop die laatste van het dak wordt gegooid.