FANDOM

Week 4

Week 5

Week 6

Aflevering 25 (#3914) - maandag 29 september 2008

Guido verheugt er zich op om naar de scouts te gaan. Jan confronteert Maarten met zijn negatief gedrag van de laatste weken en Suzy ondervindt dat haar neef Pim een zeer opstandig trekje heeft. Yasmine blijft zich schuldig voelen omdat zij en Bert geen hulp hebben geboden aan Gino. Ontwerper Jens vertrekt niet met stille trom bij Linea Veronica. Bart en de kinderen zijn op hun hoede wanneer ze gestommel op de eerste verdieping horen. Caro heeft een voorstel voor Bjorn.

Aflevering 26 (#3915) - dinsdag 30 september 2008

Suzy slaat de goede raad van Els in de wind en ze neust in het privéleven van Pim. Ook Linda heeft de grootste moeite om tot Francine door te dringen. Christel solliciteert bij Van den Bossche Electronics voor de job van verkoopsdirecteur. Mieke wil in het buurthuis een winkeltje beginnen. Mario geeft aan Veronique toe dat hij zich aan haar blijft ergeren, maar ook dat hij haar niet kwijt wil. Bjorn deelt zijn twijfels over Caro’s aanbod met Veerle.

Aflevering 27 (#3916) - woensdag 1 oktober 2008

Mario stelt Veronique voor om in relatietherapie te gaan. Yasmine voelt zich veiliger nu Wim de woning aan het schilderen en het behangen is, maar toch springt ze nog altijd uit haar vel bij elk onverwacht geluid. Suzy maakt zich zorgen omdat Pim maar niet naar huis komt. Pierrot polst bij Mieke of hij stage kan lopen bij het OCMW. Bjorn gaat als hulpkok aan de slag in het eethuisje van Caro.

Aflevering 28 (#3917) - donderdag 2 oktober 2008

Suzy confronteert Pim met de feiten die ze ontdekt heeft over zijn vriendin Lore en ze windt er geen doekjes om dat de ontvoogding niet doorgaat. Bjorn krijgt het niet tegen Maarten gezegd dat hij bij Caro werkt. Veronique en Mario hebben hun eerste afspraak bij de relatietherapeut. Marie-Rose heeft een en ander te bespreken met Mathias. Bart vertrouwt het niet dat Christel voor zijn job heeft gesolliciteerd.

Aflevering 29 (#3918) - vrijdag 3 oktober 2008

Linda en Jan zijn onder de indruk van de nieuwe look van Maarten. Bjorn vindt het vooral lachwekkend. Pierrot hoopt dat Mieke de bioboerderij erdoor krijgt, want het lijkt hem de perfecte stage. Suzy weet nog altijd niet waar Pim verblijft. Trudy geeft Mathias een verklaring voor het aantrekken en afstoten van Marie-Rose. Pierrot, Leen en Evy gaan in het ziekenhuis op bezoek bij Veerle. Leen ontmoet haar nieuwe stagemeester.

Aflevering 30 (#3919) - zaterdag 4 oktober 2008

Leen is van slag wanneer ze oog in oog staat met haar nieuwe stagemeester. Gelukkig kan ze met haar muizenissen terecht bij Veerle, die nog altijd in het ziekenhuis ligt. Marie-Rose weet niet wat ze van Mathias’ voorstel moet denken. Maarten geeft aan Linda toe dat hij spijt heeft van de breuk met Caro en ook Bart speelt open kaart met zijn vrouw. De toestand van Miel gaat elke dag achteruit. Peter en Rob verschillen van mening over de manier waarop er moet worden gereageerd op de petitie van het wijkcomité.