FANDOM

Week 5

Week 6

Week 7

Aflevering 31 (#3920) - maandag 6 oktober 2008

Maarten neemt het Bjorn kwalijk dat hij tot nu verzwegen heeft dat hij de hulpkok van Caro is. Bart is niet happy wanneer hij oog in oog staat met Christel. Leen is er niet uit of Paul voor haar of voor zijn vrouw is teruggekomen uit Zweden. Linda moet Francine oppeppen. Zij kampt immers met een schuldgevoel omdat ze Miel naar een instelling heeft gebracht. Mieke moet haar dossier van de bioboerderij voorleggen aan het OCMW en ze heeft het gevoel dat ze een examen moet afleggen. Voor Veronique is het heel confronterend dat Mario zich niet meer in stilte aan haar ergert.

Aflevering 32 (#3921) - dinsdag 7 oktober 2008

Veerle vindt het leven niet langer de moeite waard en ze neemt het woord euthanasie in de mond. Gaston hoopt van harte dat Mieke een goeie beurt heeft gemaakt met haar voorstel om samen met langdurig werklozen een bioboerderij uit de grond te stampen. Bjorn heeft slecht nieuws voor Wim, maar de politie nog veel slechter. Mario zoekt toenadering tot Veronique.

Aflevering 33 (#3922) - woensdag 8 oktober 2008

Mieke is kwaad op Wim omdat hij valse verklaringen heeft afgelegd, waardoor hij twee weken zijn rijbewijs kwijt is. In tegenstelling tot Pierrot, Leen en Evy lijkt het Maarten niet te raken dat Veerle euthanasie wil plegen. De teruggevonden trouwring van Mario is de aanleiding van een nieuwe ruzie met Veronique. Francine kampt nog altijd met een schuldgevoel omdat ze Miel in een instelling heeft ondergebracht, maar gelukkig wordt ze goed opgevangen door Linda. Bart overweegt om zijn ontslag te geven bij Van den Bossche Electronics. Veerle bespreekt met haar dokter haar wens om te sterven.

Aflevering 34 (#3923) - donderdag 9 oktober 2008

Veerle dringt bij dokter Jacobs aan om haar wens voor euthanasie in te willigen. Peter confronteert Bert met het krantenartikel van het wijkcomité en hij dringt aan om een vredevolle oplossing te zoeken. Francine en Linda bezoeken Miel in de instelling. Marie-Rose is geïrriteerd wanneer Mathias haar thuis opzoekt. Bart spreekt harde taal tegen Peter over zijn professionele toekomst.

Aflevering 35 (#3924) - vrijdag 10 oktober 2008

Mieke is kwaad omdat haar voorstel om een bioboerderij te runnen met langdurig werklozen afgewezen is. Commissaris De Vos en inspecteur Bosman hebben voor Suzy goed en slecht nieuws in verband met Pim. Het stoort Trudy en Mario dat Veronique tijdens de interviews alle aandacht opeist. Mathias geeft aan Marie-Rose toe dat hij op meer hoopt dan vriendschap. Veerle vraagt opnieuw aan Bjorn om haar niet meer te bezoeken.

Aflevering 36 (#3925) - zaterdag 11 oktober 2008

Mieke verlangt net als Wim naar een kind, maar adoptie ziet ze niet zitten. Bjorn en Maarten gaan met mekaar op de vuist. Commissaris De Vos weet dat Suzy het moeilijk heeft met het feit dat Pim nog altijd niet thuis is en ze gaat met de huishoudster praten. Veronique en Mario krijgen op restaurant ruzie over zijn ontrouw en haar grillen.