FANDOM

Week 7

Week 8

Week 9

Aflevering 43 (#3932) - maandag 20 oktober 2008

Pim heeft gebroken met Lore en is naar zijn tante Suzy teruggekeerd, maar de vraag is voor hoelang. Veronique is in elk geval van mening dat Pim een lastpost is en ze maakt de ene bitsige opmerking na de andere. Jan toont weinig begrip wanneer Francine vraagt om nu toch Miel te bezoeken in de instelling. Peter dringt bij Bert aan om een andere oplossing te zoeken voor het transportprobleem van Van den Bossche Electronics. Mieke is er niet mee opgezet dat Bert en Yasmine komen eten.

Aflevering 44 (#3933) - dinsdag 21 oktober 2008

Bert weet niet wat hij moet denken van het etentje bij Mieke en Wim. Jan pikt het niet dat Maarten zijn frustraties afreageert op zijn broertje Guido. Peter schrikt zich een hoedje wanneer hij in de krant een artikel in verband met de invalsweg leest en hij verdenkt er Bert van het perslek te zijn. Ook de wijkbewoners hebben duidelijk het artikel gelezen

Aflevering 45 (#3934) - woensdag 22 oktober 2008

Veerle vraagt opnieuw aan haar moeder om haar waardig te laten sterven. Leen zegt voortdurend dat ze niets meer met Paul wil, maar toch is ze geïrriteerd wanneer ze hem ziet keuvelen met een jonge verpleegster. Bart wil terug gaan werken. Bjorn zoekt sponsors voor zijn recordpoging frieten bakken. Rob heeft een romantische verrassing voor Els.

Aflevering 46 (#3935) - donderdag 23 oktober 2008

Maarten beseft eindelijk dat hij zich al weken onredelijk gedraagt en hij heeft een goeie babbel met Linda. Bart start de zoektocht naar een huishoudster met het opstellen van een advertentie. De aandeelhouders van Van den Bossche Electronics stemmen over de aanleg van een invalsweg voor hun transport. Suzy zoekt nu zelf een studio voor Pim. Dokter Paul vraagt aan Leen waarom ze roddels over hem verspreidt in het ziekenhuis.

Aflevering 47 (#3936) - vrijdag 24 oktober 2008

De beschuldigende woorden van Rita aan het adres van Bert laten Rob niet los. Yasmine glundert van trots omdat de website voor haar bloemenzaak eindelijk klaar is. Albert moedigt Kobe aan om een glas te gaan drinken met zijn vrienden. Mieke leert een heel andere Wim kennen, een Wim die heel cru is.

Aflevering 48 (#3937) - zaterdag 25 oktober 2008

Yasmine heeft de ganse nacht geprobeerd om haar computerprobleem op te lossen, maar uiteindelijk moet ze Bert om hulp vragen. De kinderwens van Wim drijft hem en Mieke uit mekaar. Bart is geïrriteerd omdat zijn advertentie niet te vinden is in de krant. Rob blijft ervan overtuigd dat Bert de blokkade heeft georganiseerd. Marie-Rose en Mathias gaan samen naar een concert. Kobe bezoekt Veerle in het ziekenhuis.