FANDOM

Week 8

Week 9

Week 10

Aflevering 49 (#3938) - maandag 27 oktober 2008

Mieke wil de ruzie met Wim uitpraten, maar hij loopt voortdurend van haar weg. Het stoort Marie-Rose dat Mathias haar overlaadt met bloemen en geschenken. Bart is het thuiszitten beu en hij hoopt dat hij snel een huishoudster vindt. Pim heeft een bemeubeld studiootje op het oog. Bjorn vreest het ergste voor zijn frietenbak. Peter kampt nog altijd met hoofdpijn.

Aflevering 50 (#3939) - dinsdag 28 oktober 2008

Bert triomfeert omdat het schepencollege heeft beslist dat de nieuwe toegangsweg er mag komen én omdat Peter cafébaas Dimi en tante Rita op zijn dak zal krijgen. Mieke zit er mee dat Wim haar blijft ontwijken. Gaston begrijpt het gedrag van zijn zoon niet, tot hij Wim de woning van Yasmine ziet verlaten. Bjorn en zijn vrienden maken werk van de organisatie van de frietenbak. Brenda is niet te spreken over de huishoudster die Bart heeft aangenomen.

Aflevering 51 (#3940) - woensdag 29 oktober 2008

Dimi kan het niet meer opbrengen om zich op het wereldrecord frieten bakken te storten. Gaston zet zijn zoon onder druk om met Mieke te praten. Bert kan het niet laten om zich met de bloemenzaak van Yasmine te bemoeien. Brenda herinnert Bart aan zijn belofte om tot het einde van de week thuis te blijven. Mathias stort tijdens een lunch zijn hart uit bij Trudy.

Aflevering 52 (#3941) - donderdag 30 oktober 2008

Bjorn krijgt hulp uit verschillende hoeken voor zijn recordpoging frietjes bakken. Zelfs de bomma en Albert zetten zich in aan het schillen. In de keuken van Bart zorgt de spinazie voor frustratie, vooral dan bij de jonge huishoudster Lies. Peter wil niets liever dan terug aan het werk gaan, maar zijn concentratieproblemen spelen hem nog altijd parten. Het stoort Bert dat Yasmine zonder zijn hulp haar online bloemenzaak verder uitbouwt.

Aflevering 53 (#3942) - vrijdag 31 oktober 2008

Het elektriciteitsnetwerk in het café van Dimi is niet voorzien op verschillende friteuses, die tegelijkertijd aangezet worden. Bjorn ziet door deze tegenslag de recordpoging niet meer zitten, maar Wim brengt net op tijd redding. Gelukkig maar, want alle vrienden en bekenden zakken massaal naar het café af om een pakje frieten te eten. Ook Dimi doet goed zijn best, met als gevolg dat hij in het ziekenhuis belandt. Yasmine vertikt het om nogmaals de hulp van Bert te vragen en ze stapt met haar computerprobleem naar Bart.

Aflevering 54 (#3943) - zaterdag 1 november 2008

De wereldrecordpoging frieten bakken heeft zijn sporen nagelaten in het café van Dimi. Hij ziet er tegenop om de rommel op te ruimen, maar dat is buiten Bjorn en zijn vrienden gerekend. Voor Pim is het grote moment van zijn vertrek naar Limburg aangebroken. Suzy houdt zich sterk, maar ze is bang dat hij het in zijn eentje niet zal redden. Bjorn en Maarten brengen bij Veerle verslag uit over hun frietfestijn.