FANDOM

Week 9

Week 10

Week 11

Aflevering 55 (#4201) - 2 november 2009

Aflevering 56 (#4202) - 3 november 2009

Aflevering 57 (#4203) - 4 november 2009

Mieke maakt haar huisgenote Morgane duidelijk dat ze allergisch is aan rommel. Evy en Pierrot zijn er van overtuigd dat The Project door het televisie-optreden eindelijk uit de startblokken is geschoten. Dokter Paul geeft Mieke de raad om uit te kijken met haar halfzus Leen, die niet meer weg te slaan is uit de ziekenhuiskamer van Gert. Bij Van den Bossche Electronics bekijken de aandeelhouders het overnamebod van Jet. Veronique blijft er van overtuigd dat haar moeder en Mathias meer weten over de diefstal van haar collectie.

Aflevering 58 (#4204) - 5 november 2009

Bert en June lijken hun slag te hebben thuisgehaald, want Peter is bereid om zijn aandelen te verkopen om het kasteel te kunnen kopen. Veronique en Marie-Rose willen hem op andere gedachten brengen, maar ze bereiken hun doel niet. Mieke zit in zak en as nadat ze Gert met Leen heeft betrapt en ze gaat de confrontatie met hem aan.

Aflevering 59 (#4205) - 6 november 2009

Aflevering 60 (#4206) - 7 november 2009

Brenda vertelt nu pas aan haar puberdochter Hanneke dat Bart er tussenuit is om alles op een rijtje te zetten. Wanneer hij eindelijk boven water komt, moet Brenda er zijn nieuwe boezemvriend Filip bij nemen. Jan meent een nieuwe manier te hebben gevonden om snel aan 100.000 euro te geraken en hij verplicht Maarten om medische informatie te studeren. Veronique blijft haar moeder verdenken van fraude en ze geeft haar ontslag bij MVM. Mario polst opnieuw bij Jennifer of hij bij haar kan intrekken. Trudy geeft toe aan de druk van Peter om het kasteel te bezoeken en dat breekt haar zuur op. Pierrot heeft het er moeilijk mee dat Tino alleen oog heeft voor Malika.