FANDOM

Week 16

Week 17

Week 18

Aflevering 97 (#4243) - 21 december 2009

Malika is zeer enthousiast over haar ontmoeting met Regi van Milk Inc en dat is niet naar de zin van Pierrot. Jan probeert het goed te maken met Linda. Jennifer is van mening dat Mario zich door Veronique in de luren laat leggen door zijn intrek te nemen in het appartement dat ze heeft gekocht. In het café van Jan en Maarten weigert het fornuis alle dienst. Veronique probeert haar moeder aan het verstand te brengen dat MVM niet klaar is voor de Fashion Week in Milaan.

Aflevering 98 (#4244) - 22 december 2009

Peter laat Bert het nieuwe project indienen en dat is zijn manier om duidelijk te maken dat hij alle vertrouwen heeft in het werk van Bert. Bart krijgt het benauwd wanneer hij merkt dat hij zijn trouwring is verloren tijdens de werken aan de boot. Ook Brenda is niet op haar gemak en dat heeft alles met het plan van Hanneke te maken. Rob wil met Peter open kaart spelen over zijn gokverslaving, maar Bert raadt hem dat af. Trudy vertelt aan Peter dat ze Els wil vergezellen naar Cyprus.

Aflevering 99 (#4245) - 23 december 2009

Trudy besluit om niet meer met Peter te bellen tot ze naar Cyprus reist. Mieke heeft een date, maar ze zou graag hebben dat Morgane meegaat. Jan vindt dit een zeer bizarre houding van zijn oudste dochter. Pierrot is er niet over te spreken dat Malika in haar interview met geen woord over The Project heeft gerept. Peter is op zoek naar ontspanning en hij brengt de avond met Bart door.

Aflevering 100 (#4246) - 24 december 2009

Veronique wil snel een contract zien van Francis en ze zet Jennifer onder druk om dit geregeld te krijgen. Maar de ontwerpster laat zich niet dirigeren. Na zijn babbel met Maarten is Jan er zeker van dat zijn oudste dochter Mieke lesbisch is. Veronique is er niet over te spreken dat Mario kerstmis met zijn vriendin Jennifer wil vieren. Tino onderneemt een laatste poging om Malika te overhalen het contract met GM te tekenen.

Aflevering 101 (#4247) - 25 december 2009

Maarten en Jan geraken er niet uit of ze het café op kerstdag al dan niet zullen openen. Evy is het beu om de rommel van Pierrot en zijn vrienden op te ruimen. Leen besluit de moeder van Victor te bezoeken en ze belt naar het rusthuis. Brenda kan de situatie thuis niet meer aan en ze gaat met Mieke praten. Veronique misbruikt het bezoek van Anna en Albert om Mario langer thuis te houden. Morgane vertelt aan Pedro dat Mieke niet toe is aan een nieuwe relatie.

Aflevering 102 (#4248) - 26 december 2009

Mieke kan nog altijd niet geloven dat Morgane gelogen heeft. Marie-Rose is vastbesloten een nieuwe locatie te vinden voor haar modeshow én ze dringt bij Mario aan om de ruzie met Jennifer bij te leggen. Brenda wil niet dat Hanneke op pad gaat met Bart en Filip. Pedro probeert aan Mieke uit te leggen dat het allemaal één groot misverstand was. Leen brengt een bezoek aan de moeder van Victor.