FANDOM

Week 17

Week 18

Week 19

Aflevering 103 (#4249) - 28 december 2009

Rob krijgt een paniekaanval als blijkt dat Peter een meeting heeft met de boekhouder. Leen raadt Victor aan om snel contact op te nemen met de medische raad. Ondertussen wordt Albert in het ziekenhuis opgenomen met hevige maagpijn. Mario vreest de dag dat Veronique de schriftvervalsing ontdekt. Evy is verrast wanneer Leen dronken naar huis komt.

Aflevering 104 (#4250) - 29 december 2009

Tino kan er niet bij dat Malika er de voorkeur aan geeft om een platencontract bij Evy te ondertekenen. Hij is echter niet van plan om de zangeres uit zijn handen te laten gaan en gaat over tot chantage. Mieke verwijt Morgane dat ze haar nooit de kans geeft om in de spotlights te staan. Victor is duidelijk niet in zijn gewone doen na zijn gesprek met de medische commissie. Brenda vindt de zeiltocht van Bart en Filip geen fijn vooruitzicht.

Aflevering 105 (#4251) - 30 december 2009

Peter achterhaalt dat er meer ingenieurs op de loonlijst van Van den Bossche Electronics staan dan dat er effectief in het bedrijf werken. Linda en Jan proberen hun zoontje Guido duidelijk te maken dat ze het even met minder gaan moeten doen. Er zal zelfs bespaard moeten worden op het eten. Anna vindt het spijtig dat Trudy en Louise er niet bij zullen zijn met oudjaar. June stelt Peter voor om samen het nieuwe jaar in te zetten.

Aflevering 106 (#4252) - 31 december 2009

Morgane ziet het niet zitten om op oudejaarsavond te werken, hoewel Victor toegestaan heeft dat er een klein feestje gebouwd wordt in het ziekenhuis. Ook Leen heeft dienst, maar ze vindt dit niet erg. Ze heeft trouwens ook al een goed voornemen: Victor redden en hem leren genieten. Mario wil Jennifer uitnodigen voor het etentje dat Marie-Rose en Veronique organiseren. Pierrot geeft een feestje in het repetitielokaal en dat is niet echt naar de zin van Evy.

Aflevering 107 (#4253) - 1 januari 2010

Dimi vertelt aan Jan en Linda dat hij nog geen nieuwe woning heeft gevonden. Hij hoopt dat het koppel hun verhuis nog even zullen uitstellen, maar Linda houdt het been stijf. Evy is niet van plan om Pierrot nog een kans te geven en ze wil dat hij samen met Malika snel verhuizen. Anna probeert te weten te komen wat er mis is tussen Peter en Trudy.

Aflevering 108 (#4254) - 2 januari 2010

Anna kan niet meteen een goed voornemen bedenken voor 2010, maar Albert helpt haar met plezier. Brenda is het gedrag van Filip meer dan beu en ze eist dat Bart zijn verantwoordelijkheid neemt. Pierrot is er zeker van dat zijn relatie met Evy nog te redden is, maar Leen heeft daar haar bedenkingen bij. Nico is ontgoocheld en boos wanneer Evy hem de waarheid over Pierrot en Malika vertelt.