FANDOM

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 7 (#4153) - 7 september 2009

Peter krijgt in zijn loft het bezoek van June, die wil weten of hij op korte termijn terug aan het werk gaat. Blijkt dat Berts manier van zaken doen haar niet echt ligt. Haar wantrouwen is niet onterecht. Leen spendeert elk vrij moment aan de organisatie van haar huwelijk en ze gaat zelfs op zoek naar een suitepartner voor Mieke. Veronique lijkt op alle fronten de pedalen te verliezen en ze gaat uithuilen bij haar broer. Peter geeft haar nuttige tips en goede raad.

Aflevering 8 (#4154) - 8 september 2009

Peter moet van zijn hart een steen maken als het over Trudy gaat. Evy slaagt er niet in om Pierrot te motiveren om voor zijn herexamens te blokken. Brenda kampt met een soortgelijk probleem, want Bart is doof voor haar argumenten om terug aan het werk te gaan. Mieke laat zich op sleeptouw nemen door haar collega Morgane en bekent haar zelfs dat ze iets gehad heeft met dokter Paul. Op de spoedafdeling zorgen de functioneringsgesprekken met dokter Praet voor onrust onder het medisch team.

Aflevering 9 (#4155) - 9 september 2009

Veronique volgt de raad van haar broer en ze trekt naar het buitenland om de chaos in haar hoofd te ordenen. Victor Praet, het nieuwe diensthoofd van de spoed, heeft een probleem met de relatie van dokter Paul en Leen en hij is van mening dat de verpleegsters zich moeten bijscholen. Pierrot geeft een feestje om te vieren dat hij kapt met zijn studies.

Aflevering 10 (#4156) - 10 september 2009

Pierrot zoekt een muziekstudio en sponsors om een demo op te nemen, maar dat verloopt niet van een leien dakje. Maar de aanhouder wint. In het ziekenhuis vraagt Victor Praet aan Leen om te assisteren bij een ingewikkelde operatie. Peter en June hebben tegengestelde verwachtingen over hun avondje uit.

Aflevering 11 (#4157) - 11 september 2009

Albert is nieuwsgierig naar de echte reden van Veronique haar bezoek. Leen komt in het ziekenhuis steeds vaker tussen de kemphanen Victor en Paul te staan. Jennifer werkt een businessplan uit voor het nieuwe label en ze dringt bij Marie-Rose aan om snel de knoop door te hakken. Evy vraagt zich af voor welke passie Pierrot met zijn studies gestopt is.

Aflevering 12 (#4158) - 12 september 2009

Na het gesprrek met haar advocaat raadt Evy haar vriend Pierrot af om het contract met muziekproducer Tino te tekenen. Malika krijgt het benauwd, want zij heeft haar job al opgezegd. In de fabriek krijgen Maarten en Jan het zwaar aan de stok met de ploegbaas, met als gevolg dat er een ontslag valt. In Benidorm halen Anna en Veronique herinneringen op.