FANDOM

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 115 (#4261) - 11 januari 2010

De vakbond van Van den Bossche Electronics eist dat Peter een stap opzij zet. Voor Bert is dit reden genoeg om de pers te alarmeren. Linda stelt haar echtgenoot voor een dilemma. Nico probeert Evy te overtuigen om de samenwerking met Malika te hervatten.

Aflevering 116 (#4262) - 12 januari 2010

Els en Trudy bereiden zich voor op hun zuiveringskuur. Paul vraagt zich luidop af of Leen en Victor een relatie hebben en hij volgt zijn ex-verloofde naar het bejaardentehuis. De werknemers van Van den Bossche Electronics leggen het werk neer. Dimi heeft een creatieve oplossing voor zijn woonprobleem gevonden.

Aflevering 117 (#4263) - 13 januari 2010

Evy geeft Leen de raad om de broche terug te geven aan Estelle. Bert vangt flarden op van het vertrouwelijk gesprek tussen Peter en June. Leen weet dat Paul haar achtervolgd heeft en ze gaat de confrontatie aan. Rob is nog lang niet van zijn schuldeisers verlost...

Aflevering 118 (#4264) - 14 januari 2010

Brenda geeft aan Hanneke toe dat ze zich zorgen maakt over Bart. Trudy wil van Peter weten of hij verliefd is op een ander. Er is een negatief artikel over Van den Bossche Electronics in de krant verschenen en Peter verdenkt er June van de informatie te hebben gelekt. Jennifer heeft geen goed gevoel bij de modeshow die Marie-Rose en Veronique op een truck willen organiseren. Rob is nergens te vinden.

Aflevering 119 (#4265) - 15 januari 2010

Leen brengt Peter op de hoogte over de toestand van Rob. Paul blijft zich afvragen wat Leen in het bejaardentehuis gaat zoeken. Filip bezorgt Hanneke een grote verrassing. Leen geeft de broche terug aan Estelle. Peter geeft Bert de opdracht om de premies onder de arbeiders uit te betalen.

Aflevering 120 (#4266) - 16 januari 2010

Veronique moet haar zoontje Cedric achterlaten bij Mario en Jennifer. Leen heeft een plan om Victor uit te horen over zijn moeder. Evy kan Pierrot niet meer in haar buurt verdragen.