FANDOM

Week 20

Week 21

Week 22

Aflevering 121 (#4267) - 18 januari 2010

Veronique wil niet langer met Jennifer samenwerken en ze vraagt aan haar moeder om de ontwerpster te ontslaan. Leen zet alles op alles om het leven van een kind te redden. Tijdens deze interventie krijgt ze het antwoord op een vraag die ze zich al een tijdje stelt. Evy wil het woonprobleem van Pierrot snel opgelost zien en ze contacteert Bert. Ondertussen vraagt Rob aan Pierrot om bij hem in te trekken.

Aflevering 122 (#4268) - 19 januari 2010

Bert mag er niet aan denken dat Rob zijn mond voorbij zal praten tegen Pierrot zodra die onder hetzelfde dak wonen en hij doet Rob een ander voorstel. Linda wordt knettergek van het lawaai in de keuken. June vraagt aan Veronique en Bert om met de aandeelhouders samen te komen om zo aan de eis van de stakers te voldoen.

Aflevering 123 (#4269) - 20 januari 2010

Pierrot voelt aan dat Rob in de problemen zit en hij probeert zijn stiefvader aan het praten te brengen. Tijdens een bezoekje aan Estelle verneemt Leen dat Victor een operaliefhebber is. De aandeelhoudersvergadering bij Van den Bossche Electronics loopt slecht af voor Peter. Mieke doet iets te veel moeite voor een man die ze heeft leren kennen op café.

Aflevering 124 (#4270) - 21 januari 2010

Malika is de kluts kwijt als blijkt dat Evy nu toch met haar in zee wil gaan. Leen nodigt Victor uit om samen naar de opera te gaan. Jan wil dat Dimi de kosten in het appartement voor zijn rekening neemt. Evy heeft een wrang gevoel bij de afspraak met Tina.

Aflevering 125 (#4271) - 22 januari 2010

Het verrast Mieke en Morgane dat Victor ingegaan is op Leens voorstel om samen naar de opera te gaan. Leen wil er piekfijn uitzien en ze vraagt stylingadvies aan Marie-Rose. Mario wil minstens één dag in de week voor Cedric zorgen. Pierrot slooft zich nog altijd uit voor Evy.

Aflevering 126 (#4272) - 23 januari 2010

Rob vertelt eindelijk de waarheid aan Pierrot en voegt er aan toe dat hij Peter niet meer onder ogen durft te komen. Pierrot is nochtans van mening dat een gesprek met Peter niet langer kan worden uitgesteld. Het avondje uit met Victor is niet geëindigd zoals Leen had gehoopt.