FANDOM

Week 22

Week 23

Week 24

Aflevering 133 (#4279) - 1 februari 2010

Bart is gefrustreerd omdat hij de brokken met Brenda niet meteen kan lijmen. Bovendien geeft Linda hem weinig hoop. Nico vertelt aan Pierrot dat Evy niet getekend heeft bij GM. Peter polst bij Mathias of hij een job heeft voor Rob. Jennifer is woedend als ze merkt dat Veronique de make up van de modellen achter haar rug heeft geregeld.

Aflevering 134 (#4280) - 2 februari 2010

Rita wil Rob helpen om zijn verslaving het hoofd te bieden en stelt voor dat ze terug gaan samenwonen. Het ziet er naar uit dat het Italiaans avontuur van MVM op een fiasco zal uitdraaien. Jennifer daagt immers niet op voor het vertrek naar Milaan en de collectie is spoorloos. Dimi bemoeit zich met de renovatiewerken in het appartement, waardoor Jan op is van de zenuwen. Trudy neemt het Peter kwalijk dat hij altijd beslissingen op eigen houtje neemt. Bart krijgt het bezoek van zijn dochter.

Aflevering 135 (#4281) - 3 februari 2010

Hanneke schrikt van de reactie van Bart bij haar onaangekondigde thuiskomst. In Milaan lopen de spanningen op. Zo wordt Mario jaloers als blijkt dat Jennifer het goed kan vinden met Giorgio. Leen begrijpt niet waarom Victor haar nog altijd niet op het uurrooster heeft gezet.

Aflevering 136 (#4282) - 4 februari 2010

Leen mag terug in het ziekenhuis aan de slag gaan en ze is best wel nerveus. Marie-Rose blikt met een goed gevoel terug op de modeshow in Milaan. Pierrot loopt een oude bekende tegen het lijf die hem op een idee brengt om gemakkelijk geld te verdienen. Mario verwijt Jennifer dat ze haar succes gevierd heeft met een andere man.

Aflevering 137 (#4283) - 5 februari 2010

Nu de aanbesteding binnen is, wil Bert werk maken van de renovatiewerken bij Van den Bossche Electronics. Peter wil de verbouwingen echter uitstellen. Peter merkt dat June kopzorgen heeft, maar hij krijgt haar niet aan het praten. Rita vindt het spijtig Rob zijn huis te koop heeft gezet. Linda probeert Bart duidelijk te maken dat het geen zin heeft om Hanneke te verbieden haar vriendje te zien.

Aflevering 138 (#4284) - 6 februari 2010

Bert weet het even niet meer wanneer Lisa op de stoep staat. Haar bolle buik verraadt dat ze toch niet voor abortus heeft gekozen. Morgane vindt het de hoogste tijd dat Victor Praet uit zijn kot komt en ze organiseert een opiniepeiling. Victor heeft snel door dat er iets gaande is in het ziekenhuis, maar wat precies is hem een raadsel. Brenda verplicht Hanneke om terug mee te gaan naar Luxemburg.