FANDOM

Week 24

Week 25

Week 26

Aflevering 145 (#4291) - 15 februari 2010

Peter heeft er een probleem mee dat hij tegen June moet liegen. Volgens Trudy is dat een bewijs van zijn verlaagd zelfbeeld. Leen stelt Morgane voor om een sportdieet te volgen, zodat ze haar overtollig kilo’s kwijt kan geraken. Marie-Rose en Véronique vernemen van Mario dat Jennifer met een ander modehuis aan het onderhandelen is.

Aflevering 146 (#4292) - 16 februari 2010

Marie-Rose is de vijandigheid tussen Jennifer en Veronique beu. Pierrot beseft eindelijk dat hij Evy uit zijn hoofd moet zetten. Hanneke verwent haar papa met een ontbijt in de hoop dat hij het huisarrest zal opheffen. Marie-Rose vraagt aan Mathias waarom hij de laatste tijd zo raar reageert, maar ze krijgt geen duidelijk antwoord.

Aflevering 147 (#4293) - 17 februari 2010

Marie-Rose is vastbesloten om haar gedacht te zeggen tegen Mathias. Peter gaat niet akkoord dat Trudy de oefensessies in hun loft blijft houden. June vermoedt dat Bert dubbelspel speelt. Rita is verontwaardigd als ze merkt dat Maarten verkondigt dat hij de baas van "Jan & Alleman" is.

Aflevering 148 (#4294) - 18 februari 2010

Bert wil niet dat Lisa risico’s neemt en hij verbiedt haar huishoudelijk werk te doen. Pierrot vertelt Sasha over zijn plan om muziekinstrumenten in te zamelen voor de kinderen in Zuid-Afrika. Hanneke is van mening dat samenleven met Bart een grote hel is. Maarten is zenuwachtig voor zijn afspraakje met Kicky, de charmante dochter van de brouwer.

Aflevering 149 (#4295) - 19 februari 2010

Rita wil een wijziging in het uurrooster laten aanbrengen en ze probeert Maarten te chanteren om haar doel te bereiken. Victor wil controleren of de medewerkers in het ziekenhuis gesport hebben en hij organiseert een nieuwe fitheidstest. Mathias spreekt af met de oplichter.

Aflevering 150 (#4296) - 20 februari 2010

Pierrot en Sasha mogen het ziekenhuis verlaten, waar ze een nieuw geneesmiddel hebben getest. Voor Pierrot betekent dit dat hij terug op zoek moet naar een slaapplaats en hij hoopt in het kot van Sasha te kunnen intrekken. Kicky heeft een cadeautje voor Maarten. Anna heeft de noodkreet van Hanneke duidelijk gehoord en ze is teruggekeerd naar Vlaanderen. Morgane en Mieke overtuigen Leen om samen deel te nemen aan een 4x4-trophy. Jan en Maarten voelen er niet veel voor om het benefietconcert dat Pierrot organiseert bij "Jan & Alleman" te laten doorgaan.