FANDOM

Week 25

Week 26

Week 27

Aflevering 151 (#4297) - 22 februari 2010

Anna is getuige van alweer een discussie tussen Bart en zijn tienerdochter Hanneke. Marie-Rose moet beslissen of MVM al dan niet met een PR-bureau gaat samenwerken. De knoop doorhakken is geen probleem, de beslissing aan Veronique en Jennifer vertellen is een ander paar mouwen. Jan wil niet dat Pierrot in het café affiches ophangt voor zijn benefietconcert. En Nico is woest omdat The Project niet gevraagd is om op te treden.

Aflevering 152 (#4298) - 23 februari 2010

Bart probeert de bomma duidelijk te maken dat het momenteel geen zin heeft om met Brenda over een verzoening te praten. Bert laat Peter weten dat hun plan werkt, maar toch is Peter niet happy. Hij overweegt zelfs om de volledige waarheid op te biechten aan June. Brenda vraagt aan Hanneke om met haar terug te keren naar Luxemburg.

Aflevering 153 (#4299) - 24 februari 2010

Mieke is van mening dat Morgane de 4x4-trophy zwaar onderschat. Mario is aangenaam verrast door de nieuwe aanpak van Veronique en dat zint Jennifer niet. Evy maakt Pierrot duidelijk dat hij alweer de verkeerde beslissing heeft genomen. Leen wil nu toch deelnemen aan de 4x4 en die beslissing heeft alles te maken met Victor.

Aflevering 154 (#4300) - 25 februari 2010

Jan blijft gekant tegen het benefietconcert in zijn café en hij doet er alles aan om Pierrot tegen te werken. De bezorgdheid van Bert neemt buitengewone proporties aan. Na de kennismaking met de trainer van de 4x4-trophy blijft er van Morganes motivatie niet veel over. Ze haakt zelfs af voor de eerste training. Dimi broedt op een plan.

Aflevering 155 (#4301) - 26 februari 2010

Anna wil dat Bart meer moeite doet om zijn puberdochter te begrijpen. Pierrot probeert snel een ander groepje te vinden dat bereid is op te treden tijdens het benefietconcert en dat blijkt geen eenvoudige opdracht. Jennifer heeft er haar plezier in dat Veronique haar taken binnen MVM maar half kan afwerken. Veronique is oud en wijs genoeg om toe te geven dat haar pakket te zwaar is en ze roept de hulp in van Bart. Maarten heeft terug een date met Kicky. Hanneke gaat met de bomma op stap.

Aflevering 156 (#4302) - 27 februari 2010

Maarten heeft het zwaar te pakken voor Kicky, de dochter van de brouwer, en hij wil indruk op haar maken met een witte cabrio. Pierrot moet hem helpen aan zo’n auto te geraken. Bart heeft er spijt van dat hij Hanneke gisteren in de steek heeft gelaten en hij heft het huisarrest op. Bert verbiedt zijn zwangere vriendin Lisa om naar het benefietconcert "Een hart voor muziek" te gaan. Malika vraagt aan Evy waarom ze Pierrot het bedrog niet kan vergeven. Hij laat zich tijdens de benefiet trouwens van zijn muzikale kant zien.