FANDOM

Week 26

Week 27

Week 28

Aflevering 157 (#4303) - 1 maart 2010

Veronique heeft de smaak te pakken en ze wil nog meer stunts voor MVM organiseren. Ontwerpster Jennifer vindt dat ze meer erkenning verdient en gaat in de tegenaanval. Nico en Evy zijn nog altijd onder de indruk van Pierrot zijn optreden. Bart en Linda proberen Bert gerust te stellen, maar hun goede raad wordt niet in dank afgenomen. Malika krijgt vervelend nieuws van Leen.

Aflevering 158 (#4304) - 2 maart 2010

Maarten heeft met Kicky in het café afgesproken, wat betekent dat hij zijn vader buiten moet werken om te voorkomen dat aan het licht komt dat Jan de eigenaar is van "Jan & Alleman". Marie-Rose blijft zich zorgen maken over Mathias, maar hij maakt haar duidelijk dat ze zich met haar eigen zaken moet bemoeien. Peter blijft er een probleem mee hebben om tegen June te liegen, maar Bert kan haar overtuigen om door te zetten. Mathias is getuige van een hoogoplopende ruzie op zijn werf.

Aflevering 159 (#4305) - 3 maart 2010

De ruzie op de werf heeft grote gevolgen, maar toch alarmeert Mathias de politie niet. Malika heeft spreekverbod gekregen van de dokter en dat is ook een drama voor de band. Veronique heeft terug een interview geregeld en dat is niet naar de zin van Jennifer. De ontwerpster is vastbesloten stokken in de wielen te steken en rekent hiervoor op de hulp van Francis.

Aflevering 160 (#4306) - 4 maart 2010

Morgane heeft een nieuwe conditietest bedacht, waarbij Mieke door haar en Leen gedropt wordt in het bos. Maarten moet almaar meer leugens verzinnen om er voor te zorgen dat Kicky niet achter de waarheid komt. Rita is het beu dat bij "Jan & Alleman" alles achter haar rug beslist wordt en ze zet Maarten onder druk. Anna wil terugkeren naar Benidorm omdat ze Bart toch niet kan helpen en omdat ze Albert mist.

Aflevering 161 (#4307) - 5 maart 2010

Mieke is kwaad op Morgane en Leen voor de dropping van gisteren. June biecht aan Peter op dat Jet de aanbesteding niet heeft binnengehaald door het dubbelspel van Bert. Haar bekentenis brengt Peter in een nog lastiger parket. Marie-Rose vindt dat Mathias zich vreemd gedraagt.

Aflevering 162 (#4308) - 6 maart 2010

In de krant is het interview gepubliceerd met Jennifer, die in geuren en kleuren haar visie op mode en de modewereld geeft. De ontwerpster glimt van trots. Veronique daarentegen is in alle staten omdat MVM slechts in een voetnoot wordt vermeld. Anna en Albert keren over enkele dagen naar Benidorm terug en doen hun ronde van de familie om afscheid te nemen. Hun timing is echter slecht. Pierrot en Nico repeteren voor het optreden van The Project. De gelegenheidszanger heeft het moeilijk met de Engelse teksten en zou het liefst in het Nederlands zingen.