FANDOM

Week 28

Week 29

Week 30

Aflevering 169 (#4315) - 15 maart 2010

Veronique wacht ongeduldig op de tekst van het interview, dat Mario en Jennifer gegeven hebben aan een vooraanstaand modemagazine. Lisa wil goed voorbereid bevallen, maar Bert blijft weigeren om met haar naar een zwangerschapscursus te gaan. Peter heeft misschien een andere oplossing. Morgane heeft er spijt van dat ze opgegeven heeft voor de adventure trophy en ze wil de plaats van Linda innemen. Maar zij is supergemotiveerd en niet van plan om af te haken. Pierrot zet Evy onder druk om het subsidiedossier voor de verscheping van de muziekinstrumenten in orde te brengen.

Aflevering 170 (#4316) - 16 maart 2010

Jan wil zijn verjaardag met zijn vrouwtje Linda vieren, maar dat is buiten de familie én buiten Kicky gerekend. Deze laatste staat er op om de eenzame Nonkel Jean te trakteren op een etentje. Veronique verdenkt er Mario van de mail met het interview te hebben achtergehouden en ze probeert met een smoes zijn mailbox te checken. Zonder resultaat echter. Wanneer ze het artikel enkele uren later in het modemagazine leest, is ze pas echt in alle staten. Ze alarmeert Francis, maar die ziet het probleem niet.

Aflevering 171 (#4317) - 17 maart 2010

Mathias moet naar Polen rijden, waar één van zijn chauffeurs tegengehouden wordt aan de grens omdat hij niet alle documenten kan voorleggen. Rob moet er tijdens zijn afwezigheid voor zorgen dat de Albanezen, die illegaal aan het werk zijn op de scheepswerf, hun loon krijgen. June dringt bij Peter aan om Bert te confronteren met zijn bedrog. Rita is het beu om nog langer komedie te spelen tegen Kicky. Leen, Mieke en Linda maken hun eerste rit met de jeep. Pierrot en Evy werken nauw samen om het subsidiedossier klaar te krijgen tegen de deadline.

Aflevering 172 (#4318) - 18 maart 2010

Maarten zit er mee dat Kicky hem negeert sinds het verjaardagsfeestje. Jan besluit als Nonkel Jean de brokken te lijmen. Marie-Rose confronteert Rob met het feit dat de arbeiders op de scheepswerf nog niet betaald zijn. Rob durft niet op te biechten dat hij overvallen is en hij zoekt een manier om snel aan geld te geraken. Veronique is nog altijd niet te spreken over het artikel en ze vraagt aan Jennifer en Mario hoelang ze van plan zijn om bij MVM te blijven werken.

Aflevering 173 (#4319) - 19 maart 2010

Pierrot vreest dat de samenstelling van het subsidiedossier niet tegen de deadline klaar zal geraken en hij overtuigt Evy om een nachtje door te werken. June vraagt zich af hoe het nu verder moet tussen Peter en haar. Ze windt er geen doekjes om dat het voor haar belangrijk is dat hij zijn naaste familie op de hoogte brengt van hun relatie. Bert blijft overbezorgd en hij gaat op zoek naar een poetsvrouw omdat hij bang is dat Lisa een stofallergie heeft.

Aflevering 174 (#4320) - 20 maart 2010

Mieke en Leen wachten gespannen op een telefoontje van de organisatoren van de adventure trophy. Anna en Albert keren terug naar Benidorm en ze gaan langs bij de familie om afscheid te nemen. In de loft van Peter ziet Anna een damestruitje liggen en ze vraagt hem meteen of hij een minnares heeft. Malika vindt dat Pierrot niet in zijn gewone kleren op het podium kan staan en ze wil de look van The Project veranderen. Veronique stelt haar moeder voor om samen te gaan eten.