FANDOM

Week 2

Week 3

Week 4

Aflevering 13 (#4159) - 14 september 2009

Veronique verrast Anna en Albert met het nieuws dat ze naar Granada wil doorreizen. Jan probeert met alle middelen het ontslag van Maarten ongedaan te maken. Ontwerpster Jennifer vindt het niet kunnen dat Mario zijn zoontje mee naar het werk heeft genomen en zeker niet wanneer de jongen de schaar in haar ontwerp zet. Marie-Rose stelt zich vragen wanneer ze verneemt dat Peter opnieuw een afspraak heeft met June.

Aflevering 14 (#4160) - 15 september 2009

Jan heeft Linda verteld dat Maarten opnieuw aan de slag is in de fabriek. Trudy wil de instelling verlaten en dit keer is Peter het met haar eens. Pierrot en de band hebben een beslissing genomen over het voorstel van de gladde muziekproducer Tino. Lisa voelt zich ellendig, maar ze hoeft niet op het medeleven van Bert te rekenen. June heeft slecht zakelijk nieuws voor Peter.

Aflevering 15 (#4161) - 16 september 2009

Dokter Paul heeft veel aandacht voor een nieuwe stagiaire in het ziekenhuis. Mieke houdt hem in de gaten en gaat de confrontatie met hem aan. Peter heeft geen zin in een langdurig proces tegen Jet, maar Marie-Rose is van mening dat er geen andere optie is om de aandelen terug in handen te krijgen. Maarten en Bart stellen een businessplan op voor de overname van Dimi’s café.

Aflevering 16 (#4162) - 17 september 2009

Aflevering 17 (#4163) - 18 september 2009

Aflevering 18 (#4164) - 19 september 2009