FANDOM

Week 30

Week 31

Week 32

Aflevering 181 (#4327) - 29 maart 2010

Leen is terug door haar knie gegaan, maar ze wil de trophy niet opgeven en vraagt aan Paul om haar opnieuw een spuit te zetten. Veronique is gecharmeerd omdat ze gepolst is door een headhunters-bureau. Rob zet Bart onder druk om het dispatchingsysteem vandaag nog klaar te hebben. Marie-Rose confronteert Mario met zijn dreigement om op te stappen als Jennifer ontslagen wordt. Rob kan de illegale arbeiders op de scheepswerf van Mathias eindelijk betalen.

Aflevering 182 (#4328) - 30 maart 2010

Marie-Rose is er zeker van dat ze al enkele dagen achtervolgd wordt, maar Veronique kan haar overtuigen om toch te gaan shoppen. Kicky trakteert Maarten op een citytrip naar Parijs. Sasha wil dat Pierrot met The Project kapt, zodat hij er kan voor zorgen dat de muziekinstrumenten in Zuid-Afrika geraken. Mathias geeft Marie-Rose eindelijk een verklaring voor zijn geheimzinnig gedrag van de afgelopen weken.

Aflevering 183 (#4329) - 31 maart 2010

Marie-Rose vindt het de hoogste tijd om kennis te maken met haar bodyguards. June dringt bij Peter aan om Bert te confronteren met zijn dubbelspel én ze geeft een hint om zijn familie op de hoogte te brengen van hun relatie. Veronique gelooft het verhaal niet over de Arabier die Mathias oplicht en ze vraagt haar broer om raad. Marie-Rose en Mario bespreken de toekomstplannen van Veronique, maar worden opgeschrikt door geroep en getier in de tuin. Bert speelt een vuil spel.

Aflevering 184 (#4330) - 1 april 2010

Veronique is van mening dat Mathias de Arabier die hem chanteert moet aangeven bij de politie, maar voor hem en Marie-Rose is dat geen optie. Jan wil met Rita de krachten bundelen om een aprilgrap uit te halen met Maarten en Kicky. Leen heeft nauwelijks nog pijn in haar knie en ze gaat terug aan de slag in het ziekenhuis. Een van de illegalen op de scheepswerf van Mathias krijgt een ongeval.

Aflevering 185 (#4331) - 2 april 2010

Mathias vraagt aan Leen om naar zijn scheepswerf te komen en de gewonde arbeider te verzorgen. Hoewel hij niet het achterste van zijn tong laat zien, beseft Leen dat ze haar diploma in gevaar brengt door hulp te bieden. Bert verdenkt er June van om Van den Bossche Electronics via Peter te zullen uitkleden en hij is niet van plan om dat te laten gebeuren. Ook Mario en Jennifer broeden op een actieplan, want zij zijn er niet over te spreken dat Veronique de promotiecampagne uitwerkt voor een fabrikant van kinderkleding.

Aflevering 186 (#4332) - 3 april 2010

Iedereen is ongerust na de carjacking van Marie-Rose. Mathias is ook in alle staten, want hij weet wie er achter het misdrijf zit. Hij vertrouwt het bovendien niet in dat de politie zijn vriendin in het ziekenhuis wil ondervragen. Pierrot vraagt hulp aan Bert voor zijn project "Een hart voor muziek". Rob ziet hoe Hanneke op het internet een kaartspel speelt.