FANDOM

Week 32

Week 33

Week 34

Aflevering 193 (#4339) - 12 april 2010

Pierrot en Sasha hebben eindelijk genoeg geld verzameld om de container met muziekinstrumenten te verschepen. Bart trommelt Jan en Rob op om de documenten van Brenda terug te vinden. Het mag echter niet baten en de twee krijgen terug ruzie. Veronique krijgt een interessant voorstel van journalist Karel. Malika pikt het niet dat Evy haar kleineert en ze besluit een punt te zetten achter The Project. Jennifer verdenkt er Veronique van voor de rechtstreekse concurrent van MVM te werken.

Aflevering 194 (#4340) - 13 april 2010

Het zit Peter dwars dat June zijn berichten negeert. Marie-Rose ziet in de krant een foto van de man die haar een tweetal weken geleden thuis heeft bedreigd. Blijkt dat de kerel met een nekschot is afgemaakt. Veronique heeft haar twijfels bij het louche verhaal en ze vraagt raad aan haar broer. Het toeval wil dat Rob op bezoek is bij Peter en hij alarmeert Mathias. Leen en Mieke tellen in het ziekenhuis de uren af tot hun shift er op zit en ze met vakantie kunnen vertrekken. Jan wil zijn dochters op gepaste wijze uitzwaaien.

Aflevering 195 (#4341) - 14 april 2010

Veronique voelt er veel voor om op het voorstel van journalist Karel in te gaan. Marie-Rose gaat zeer ver om haar dochter bij MVM te houden. Bart is geïrriteerd wanneer Brenda onaangekondigd in de woonkamer staat en hij wil dat ze haar huissleutel teruggeeft. Pierrot licht Nico in over het vertrek van Malika bij The Project. Bart bespreekt met Jan en Linda het verjaardagsfeestje voor Hanneke. Rob maakt zich sterk dat hij het geld zal vinden om het vervoer van de muziekinstrumenten te betalen.

Aflevering 196 (#4342) - 15 april 2010

Maarten wil tijdens het etentje met Kicky de volledige waarheid vertellen en hij zoekt een manier om Linda en Jan uit het appartement te krijgen. Bert maakt zijn vriendin het verwijt dat ze alles doet om het leven van hun ongeboren kind in gevaar te brengen. Marie-Rose hoopt dat Peter zijn zus kan overtuigen om bij MVM te blijven. Rob geeft Pierrot het geld dat hij nodig heeft voor de dispatching van de muziekinstrumenten in Zuid-Afrika. Pierrot is het beu om bij zijn moeder op de zetel te slapen en hij polst bij Evy of hij terug in het studentenhuis mag intrekken.

Aflevering 197 (#4343) - 16 april 2010

Maarten treurt om Kicky. Rob wil Jan het geld voor de brouwer voorschieten. Vandaag gaat het feestje ter ere van Berts ongeboren zoon door. Lisa voelt zich echter niet lekker en moet in het ziekenhuis worden opgenomen. Leen en Mieke genieten van elke minuut van de adventure trophy.

Aflevering 198 (#4344) - 17 april 2010

De onderzoeken wijzen uit dat Lisa een zwangerschapsvergiftiging heeft. Victor wil moeder en kind redden en hij besluit meteen tot een keizersnede over te gaan. Voor Bert zit er niets anders op dan te wachten. Marie-Rose en Mathias haasten zich naar het ziekenhuis om hem te steunen. Evy en Pierrot hebben alleen nog enkele stempels van de ambassade nodig en de container met de muziekinstrumenten kan eindelijk vertrekken. Hanneke confronteert haar vader met zijn leugen en ze vindt het de hoogste tijd dat haar ouders zich als volwassenen gaan gedragen. Malika neemt een grote beslissing.