FANDOM

Week 36

Week 37

Week 38

Aflevering 217 (#4363) - 10 mei 2010

Lisa heeft klacht neergelegd tegen Bert. Hanneke heeft een verrassing geregeld voor haar ouders. Brenda apprecieert de goede bedoelingen van haar tienerdochter, maar is van mening dat zij en Bart hun kinderen geen hoop op een verzoening mogen geven. Rob neemt afscheid van Pierrot. Bert heeft het er moeilijk mee dat June bij Van den Bossche Electronics werkt.

Aflevering 218 (#4364) - 11 mei 2010

Hanneke en Jelle hebben het er nog steeds moeilijk mee dat hun ouders gaan scheiden. Ze vinden het niet fair dat ze geen andere keuze hebben dan zich neer te leggen bij de beslissing. Feit is wel dat zowel Brenda als Bart het zwaar hebben om afstand te doen van hun huis, waar ze ooit zo gelukkig zijn geweest. Els vindt het opmerkelijk dat Rob onbetaald verlof heeft genomen terwijl hij een hoop schulden heeft en ze polst bij Rita of ze er het fijne van weet. Mieke vindt het niet kunnen dat Victor Praet niet omkijkt naar Leen en wel zeer close is met haar aanvaller. Morgane geeft Mieke overschot van gelijk en ze krijgt Paul zover dat hij bij Victor Praet gaat pleiten voor de overplaatsing van Joris De Belder.

Aflevering 219 (#4365) - 12 mei 2010

Leen vraagt zich af hoe haar aanvaller Joris is kunnen doordringen bij Victor. Mieke besluit een advocaat onder de arm te nemen om te bekijken hoe de situatie in het ziekenhuis het beste kan worden aangepakt. Anna is van mening dat Bart en Brenda aan hun relatie moeten werken en niet zomaar alles wat ze hebben opgebouwd mogen opgeven. Jennifer kan niet tegen de kritiek die Mario over haar ontwerpen geeft. De Van den Bossches zien de bomma graag terug naar Benidorm vertrekken.

Aflevering 220 (#4366) - 13 mei 2010

Maarten is blij dat hij terug baas is in zijn eigen keuken, maar zijn stoofvlees valt niet in de smaak bij de klanten. Jan en Maarten gaan tot het uiterste om het recept van de stoverij in handen te krijgen voor Anna en Albert naar Benidorm terugkeren. Bert heeft dringend getuigen in zijn voordeel nodig voor de rechtszaak tegen Lisa en hij probeert Pierrot voor zijn kar te spannen. Leen vist bij Victor Praet naar de reden van zijn veelvuldige bezoeken aan haar aanvaller Joris De Belder. Marie-Rose zorgt er voor dat Lisa en Bert met elkaar praten.

Aflevering 221 (#4367) - 14 mei 2010

Leen trilt van angst wanneer ze op de gang oog in oog komt met haar aanvaller Joris. Linda vindt het de hoogste tijd dat Victor Praet gaat beseffen dat Joris moet overgeplaatst worden en ze besluit met de directeur te gaan praten. Jan heeft Albert dronken gevoerd in de hoop dat hij het geheime ingrediënt van Anna’s stoverij onthult. June grijpt elke kans om Peter duidelijk te maken dat ze hun relatie puur zakelijk wil houden. Pierrot polst bij zijn moeder of ze hem aan een job kan helpen.

Aflevering 222 (#4368) - 15 mei 2010

Pierrot heeft een job in de supermarktketen van Francis en hij levert vanaf vandaag kant en klare maaltijden aan huis. Victor Praet zoekt Mieke thuis op en confronteert haar met het aanstellen van de gerechtsdokter om Joris De Belder te laten overplaatsen naar de gevangenis. De valpartij van Jelle lijkt Brenda en Bart dichter bij elkaar te brengen. Anna gelooft dat liefde alles overwint. Ze wil er dan ook alles aan doen om het huwelijk van Bert en Lisa te laten doorgaan en ze mobiliseert Marie-Rose, Jan en Rita om te helpen met de organisatie van het feest.