FANDOM

Week 37

Week 38

Week 39

Aflevering 223 (#4369) - 17 mei 2010

Jan heeft nog maar enkele uren om achter het recept van zijn moeders stoofvlees te komen, want Anna en Albert vliegen terug naar Benidorm. Veronique wil een drink organiseren om haar succes bij het modeblad Scarlet te vieren. Hoewel Pierrot nog maar net als koerier van Francis Food werkt, is hij niet van plan om dit tot aan zijn pensioen te doen. Hij polst bij Bert naar een job bij Van den Bossche Electronics. Hanneke maakt haar ouders ongerust als blijkt dat ze geen kracht in haar benen heeft. Joris De Belder wordt door de politie weggeleid uit het ziekenhuis.

Aflevering 224 (#4370) - 18 mei 2010

Peter en June vertrekken voor twee dagen naar een congres in Londen. Hanneke geeft aan Maarten toe dat ze doet alsof ze niet op haar benen kan staan om haar ouders terug dichter bij elkaar te brengen. Mieke voelt zich schuldig omdat Joris zelfmoord heeft gepleegd in de gevangenis en ze beklaagt het zich dat ze een gerechtsdokter heeft ingeschakeld. Victor Praet vraagt zijn medewerkers om een minuut stilte in acht te nemen en hij neemt Leen in vertrouwen over zijn diepere gevoelens.

Aflevering 225 (#4371) - 19 mei 2010

Hanneke moet voor onderzoeken naar het ziekenhuis gaan. Dat is een afknapper, maar de meevaller is dat haar ouders dichter naar mekaar groeien. Pierrot heeft zijn droomjob gevonden bij de cultuurdienst van de stad, maar het probleem is dat hij geen diploma heeft. Marie-Rose stelt zich vragen bij de nieuwe collectie van Jennifer en Mario. De ontwerpen zijn heel gewaagd en het is de vraag of de collectie verkoopbaar is. Tijdens het congres haalt June een mooie deal binnen, maar toch heeft ze hier gemengde gevoelens over.

Aflevering 226 (#4372) - 20 mei 2010

Veronique baalt omdat haar moeder en Jennifer steeds beter overeenkomen. Bij "Jan & Alleman" gaat het van kwaad naar erger sinds Anna niet meer in de keuken staat. Jan smeekt zijn moeder om het geheime ingrediënt van het stoofvlees te bezorgen. Anna gaat akkoord, maar stelt wel een belangrijke voorwaarde. Bij MVM moet Marie-Rose eerlijk kiezen tussen de ontwerpen van Mario en Jennifer.

Aflevering 227 (#4373) - 21 mei 2010

Peter stelt voor om tijdens het familiefeest ook de verjaardag van Marie-Rose te vieren. Jan en Rita zien dit niet zitten. Marie-Rose besluit de collectie van Jennifer te produceren. Voor Mario is de ontgoocheling groot. Bert bewijst June dat de zakelijke deal in Londen fake was. Zijn vermoedt dat de vergadering met de nieuwe klant ook fake is en hangt het uit.

Aflevering 228 (#4374) - 22 mei 2010

Mario is ontgoocheld en boos omdat Marie-Rose de ontwerpen van Jennifer gaat produceren. Zijn ex geeft hem overschot van gelijk én tips om er voor te zorgen dat zijn collectie alsnog gemaakt wordt. Hanne verveelt zich stierlijk thuis en ze zoekt een manier om ongezien de stad te kunnen intrekken. Peter moedigt zijn zus aan om toch naar het familiefeest bij "Jan & Alleman" te komen zodat ze hun moeder in de bloemetjes kunnen zetten voor haar verjaardag. Leen is eindelijk uit het ziekenhuis ontslagen en ze gaat meteen op bezoek bij Bart en Brenda.