FANDOM

Week 38

Week 39

Week 40

Aflevering 229 (#4375) - 24 mei 2010

Anna moedigt Lisa aan om samen met Bert naar het familiefeest te komen bij Jan en Alleman. Ondertussen loopt Mieke Bert tegen het lijf op de parking van de supermarkt en merkt ze dat hij echt afziet van de breuk met Lisa. Bij MVM is de spanning tussen Mario en Jennifer te snijden sinds zij volledige carte blanche heeft gekregen van Marie-Rose. Jennifer wordt daarop buitengegooid door Mario, waarna ze bij Marie-Rose gaat aankloppen. Die gaat op haar beurt Mario gaat opzoeken om haar verontwaardiging te uiten. Ze besluit Jennifer bij haar te laten logeren. Peter betrapt June op haar vrije dag op kantoor. De twee besluiten het gezellig te maken.

  • Muziek: "The Game Of Love" van Wayne Fontana & The Mindbenders

Aflevering 230 (#4376) - 25 mei 2010

Veronique heeft er een gigantisch probleem mee dat haar moeder Jennifer in huis heeft genomen en ze pakt zelf haar koffers. Jan heeft de handen vol met de organisatie van het familiefeest, want zijn moeder kijkt over zijn schouder mee en Rita stelt zich onredelijk op. Mieke heeft de rekeningen bestudeerd en ze dringt bij Morgane aan om zuiniger te leven. Bert plant zaadjes van wantrouwen in het hoofd van Veronique. Mario neemt een beslissing, die bepalend kan zijn voor zijn verdere professionele toekomst.

Aflevering 231 (#4377) - 26 mei 2010

Door haar gesprek met Bert bekijkt Veronique de nieuwe liefde van haar broer met andere ogen. Mieke herinnert Morgane aan de achterstallige huur en ze dringt nogmaals aan om minder water en elektriciteit te verbruiken. Pierrot is dolenthousiast over zijn nieuwe job bij de cultuurdienst. Het enige minpunt is dat hij gelogen heeft over zijn diploma en dat zijn collega Gerda voortdurend naar het papier vraagt. Marie-Rose heeft al lang spijt van haar uitspraken en ze probeert de brokken met haar dochter te lijmen.

Aflevering 232 (#4378) - 27 mei 2010

Maarten heeft nog altijd niet achterhaald wat het geheim ingrediënt van de bomma is, hoewel hij ondertussen al op zowat tien verschillende manieren stoofvlees heeft gemaakt. Jennifer slaagt er in om Veronique de loef af te steken. Marie-Rose stelt zich vragen bij de nieuwe relatie van Peter. Hanneke maakt stiekem een afspraakje met Remko in het jeugdhuis. Leen vertrekt voor een tijdje naar het buitenland. Marie-Rose is jarig, maar ze is niet in de stemming om te vieren.

Aflevering 233 (#4379) - 28 mei 2010

Marie-Rose is er nog altijd niet goed van dat Mathias bloemen heeft laten brengen voor haar verjaardag én ze ziet huizenhoog op tegen het familiefeest van morgen. Anna heeft een nieuwe opdracht voor haar zoon. Pierrot blokt de nacht door om alsnog zijn diploma te halen. Trudy en Louise schrikken wanneer ze merken dat Peter en June al samenwonen. Mario en Veronique blijven achter de rug van Marie-Rose en Jennifer aan hun collectie werken. Zal dit verbond tot een verzoening leiden? Evy krijgt een zekere Gerda aan de lijn.

Aflevering 234 (#4380) - 29 mei 2010

Maarten kent nu het geheim ingrediënt van het stoofvlees van de bomma en toch kampt hij met faalangst omdat hij het gerecht moet bereiden voor het familiefeest. Evy confronteert Pierrot met het telefoontje van Gerda, die hij aan het lijntje wil houden tot hij zijn diploma heeft. Louise komt goed overeen met June en daar is Peter alleen maar blij om. Zijn moeder en Trudy noemen het inpalmen.