FANDOM

Week 39

Week 40

Week 41

Aflevering 235 (#4381) - 31 mei 2010

Hanneke moet zich laten testen in het ziekenhuis om de oorzaak van haar ziekte te achterhalen. Veronique en Mario kunnen het sinds het feest opnieuw goed met elkaar vinden, maar dit is niet naar de zin van Jennifer. Marie-Rose is daar wel mee opgezet, maar over de relatie tussen Peter en June heeft ze haar twijfels. Het stoofvlees van de bomma is een succesverhaal, maar morgen vertrekt ze met Albert terug naar Benidorm.

Aflevering 236 (#4382) - 1 juni 2010

Veronique wil dat Mario de aanbieding van het modehuis Bruinings aanvaardt. Bert wil nog steeds trouwen met Lisa maar maar ze wimpelt hem af. Hanneke houdt nog steeds vol dat ze ziek is om zo haar ouders bij elkaar te houden.

Aflevering 237 (#4383) - 2 juni 2010

Linda is de drukte in haar appartement beu. Ze wil dat de keuken van het café naar beneden verhuist. Bert hangt de onschuldige koorknaap uit nadat Lisa hem heeft afgewezen en probeert Trudy voor zijn kar te spannen. Veronique is ervan overtuigd dat Jennifer achter de jobaanbieding van Mario zit om hem op die manier uit MVM te krijgen.

Aflevering 238 (#4384) - 3 juni 2010

Miekes nieuwe vlam, Piedro, is terug uit Spanje en daar is ze heel gelukkig mee. Morgane is jaloers omdat alle aandacht van Mieke naar Piedro gaat. Hanneke voelt zich al veel beter. Dit in tegenstelling tot Bert die zich volledig laat gaan en zijn miserie probeert weg te drinken. Zowel Rita als Peter proberen hem tegen te houden, maar ze beseffen niet wat hij in zijn schild voert. Trudy mediteert om rustiger te worden omdat ze bloednerveus is voor de scheiding die straks officieel wordt gemaakt.

Aflevering 239 (#4385) - 4 juni 2010

Mieke gedraagt zich als een verliefde puber, tot grote ergernis van Morgane. Linda en Maarten polsen bij Jan voor een nieuwe keuken, want Linda is ten einde raad. Peter praat met Berts advocate n.a.v. zijn scheiding met Lisa. Peter vreest dat ze niet genoeg getuigen zal vinden om Bert te verdedigen. Ondertussen blijft Pierrot druk in de weer met zijn examens, zijn thesis en het componeren van nieuwe liedjes.

Aflevering 240 (#4386) - 5 juni 2010

Bert heeft een overdosis slaapmiddelen genomen en is opgenomen in het ziekenhuis. Na haar gesprek met Mieke denkt Lisa eraan haar klacht tegen Bert in te trekken. Dokter Jacobs heeft bedenkingen bij Berts zelfmoordpoging maar is gebonden aan zijn beroepsgeheim. Veronique speelt model voor Mario. Ondertussen bereidt Jennifer haar modeshow verder voor. Ze weet echter niet wat Mario in zijn schild voert. Pierrot geraakt oververmoeid maar blijft doorblokken en verwaarloost The Project. Bart betrapt zijn dochter Hanneke wanneer zij binnensluipt na een nachtje stappen.