FANDOM

Week 41

Week 42

Week 43

Aflevering 247 (#4393) - 14 juni 2010

Morgane voelt zich achteruitgeschoven. Marie-Rose probeert Peter te overtuigen dat June niet is wie ze lijkt. Francine verrast Jan met een bezoekje. Bert spoort Bart aan om op zijn strepen te staan. Marie-Rose wil kost wat kost het huwelijk verhinderen. Mieke en Morgane zetten een stapje in de wereld.

Aflevering 248 (#4394) - 15 juni 2010

Bert en Brenda hebben Bart aangespoord om zijn job weer op te eisen, ten nadele van June. Dimi redt de romantische avond van Brenda. Peter roept de hulp van Jan in. Morgane gaat met Linda op stap. Bart en Brenda beleven een romantische avond. June en Peter krijgen ruzie.

Aflevering 249 (#4395) - 16 juni 2010

Pierrot heeft examen. Peter probeert het bij te leggen met June. Bert vertelt Lisa dat hij nog steeds van haar houdt. June neemt Mieke in vertrouwen. Niko vreest voor de repitities van The Project. Mieke waarschuwt Lisa voor Bert. Remko brengt Hanneke een onverwacht bezoek. Brenda lijkt de verkoop van hun huis toch te willen uitstellen.

Aflevering 250 (#4396) - 17 juni 2010

Rob is ontslagen uit de instelling en verrast Pierrot. De geplande repetities verzuren de relatie tussen Pierrot en Nico. Bert blijft de relatie van June en Peter afkeuren. Brenda verklapt Mieke de reden waarom ze niet kan verhuizen. Hanneke ziet een buitenverblijf best zitten. June reageert niet zoals verwacht op de bestemming van haar huwelijksreis.

Aflevering 251 (#4397) - 18 juni 2010

Bert neemt met zijn advocate zijn dossier door. Bart voelt zich bedrogen. Peter wil Rob terug als personeelsdirecteur, maar Bert is het er niet mee eens. Brenda stort haar hart uit bij Mieke. Niko komt erachter dat Pierrots thesis over hem gaat. De rechtszitting wordt geopend.

Aflevering 252 (#4398) - 19 juni 2010

Rob wordt gevraagd als getuige op het huwelijk van Peter. Niko stelt zijn ultimatum. Peter vraagt Mieke als getuige. Mieke bijt van zich af wanneer Veronique haar de les komt lezen. Veronique kiest resoluut partij voor haar manier, wanneer te weten komt dat Peter niet haar, maar Mieke, als getuige heeft gevraagd. Veronique gaat de confrontatie met Peter aan.