FANDOM

Week 42

Week 43

Seizoen 20

Aflevering 253 (#4399) - 21 juni 2010

Pierrot is zenuwachtig voor zijn thesisverdediging. Bart verkoopt zijn boot. De huwelijkskoorts stijgt. Brenda zit in zak en as omdat ze het verkorven heeft bij Bart. Ze lucht haar hart bij Linda. Maarten probeert Dimi ervan te overtuigen dat Rita wel degelijk een boontje heeft voor hem. June is duidelijk niet tevreden over haar trouwjurk, wat leidt tot ergernis bij Mario. Marie-Rose wijst haar zoon op de gevolgen van zijn huwelijk voor het famliebedrijf. Maarten probeert Dimi en Rita te overtuigen dat ze voor elkaar gemaakt zijn en met succes. Brenda weet Bart terug te charmeren. Pierrot vraagt Evy mee naar het huwelijk van Peter en June, maar ze stelt haar voorwaarden.

Aflevering 254 (#4400) - 22 juni 2010

Rita en Dimi zijn steeds toegeeflijker ten opzichte van elkaar, tot grote verbazing van Jan. Bert nodigt Rob en Lisa uit voor een etentje. June gaat in allerijl op zoek naar een nieuwe trouwjurk. Jan laat er geen gras over groeien en zoekt een vervanger voor Dimi. Bert probeert nog steeds zoveel mogelijk familie te overtuigen dat Peter een grote fout begaat door te trouwen met June. Anna en Albert komen in een verdeelde familie terecht wat betreft het huwelijk van Peter.

Aflevering 255 (#4401) - 23 juni 2010

Het lijkt erop dat Dimi wel degelijk op wereldreis wil vertrekken. Veronique komt bij Peter aandraven met een huwelijkscontract. Maarten wil dat Dimi zijn liefde verklaart aan Rita. Dimi vraagt raad aan Linda. Pierrot slaagt met glans voor zijn laatste examen. Anna probeert te bemiddelen tussen June en Marie-Rose.

Aflevering 256 (#4402) - 24 juni 2010

Mieke wil een vrijgezellenfeest organiseren voor June. Rita en Dimi voelen zich betrapt. Bert wil dat Rob met Peter gaat praten. Hanneke brengt Jan op een idee. June wil toch een huwelijkscontract. Maarten en Jan bekennen aan Rita dat ze op de loer gelegen hebben. Bert komt met de zus van Junes overleden echtgenoot aan bij Marie-Rose. Er wordt in Junes verleden gespit…

Aflevering 257 (#4403) - 25 juni 2010 - SEIZOENSFINALE

Iedereen leeft op zijn eigen manier naar het huwelijk toe. Marie-Rose grijpt naar de grote middelen om het huwelijk van haar zoon te verhinderen. June is onvindbaar. Peter voelt zich machteloos. Onheilspellend nieuws gaat in de familie als een lopend vuurtje rond. June vertelt Peter hoe haar vorige man is omgekomen. Jan zijn plan lijkt in duigen te vallen. Marie-Rose besluit toch om naar het stadhuis te gaan.

  • Een uitgebreide inhoud van de seizoensfinale vind je terug op deze pagina.