FANDOM

Week 4

Week 5

Week 6

Aflevering 25 (#4171) - 28 september 2009

Bert is heel ongeduldig naar de uitslag van de DNA-test. Voor hem is het duidelijk dat Lisa moet vertrekken als blijkt dat ze een scheve schaats heeft gereden. Victor geeft Linda de boodschap dat hij verwacht dat Leen terug aan de slag gaat in het ziekenhuis. Bert is er niet over te spreken dat June inzage wil in alle uitgaven van Van den Bossche Electronics, maar hij kan haar dat als aandeelhouder niet weigeren. Jan probeert Bart te overtuigen om te investeren in de overname Dimi’s café.

Aflevering 26 (#4172) - 29 september 2009

Malika is helemaal over haar toeren na het voorval met Alain. Brenda maakt Linda duidelijk dat er iets aan de hand is met Jan. In het ziekenhuis wordt de voetballer Gert opgenomen na een ongeval. Mieke ontfermt zich over de jonge sportman. Jennifer duldt geen inmenging van Marie-Rose en maakt dat op drastische wijze duidelijk.

Aflevering 27 (#4173) - 30 september 2009

Linda is woedend omdat Jan gelogen heeft over zijn ontslag en ze verbant hem uit de slaapkamer. Marie-Rose beseft nu dat creativiteit geld kost en ze belooft Mario ook dat ze zich geduldiger zal opstellen wat betreft de ontwikkeling van het nieuwe label. Ze verwacht wel dat hij en Jennifer terug aan de slag gaan. Bert wil de maquette van de nieuwe kantoren onthullen tijdens een grote receptie en hij eist een optreden van The Project. Pierrot staat bijgevolg voor de zware opdracht om Malika te overtuigen de micro opnieuw in de hand te nemen. In Granada laat Veronique zich opnieuw op sleeptouw nemen door professor Rodriguez.

Aflevering 28 (#4174) - 1 oktober 2009

Evy probeert Leen duidelijk te maken dat het geen zin heeft om het hoofd te laten hangen, maar zonder veel resultaat. Leen heeft zelfs besloten om met haar studies te stoppen. Brenda dringt bij Bart aan om zijn trots opzij te zetten en naar de receptie bij Van den Bossche Electronics te gaan. Bert is op van de zenuwen omdat hij het resultaat van de vaderschapstest nog steeds niet in handen heeft en hij reageert zijn frustratie af op Lisa. Ook tussen Evy en Pierrot lopen de spanningen op. In het ziekenhuis trekt Mieke zich het lot van de jonge voetballer Gert aan.

Aflevering 29 (#4175) - 2 oktober 2009

Trudy is kribbig omdat ze gisteren Peter niet mocht vergezellen naar de receptie bij Van den Bossche Electronics, waar The Project heeft opgetreden. Ze wil zich niet langer als een kind laten behandelen en trekt in haar eentje de stad in. Ook tussen Bert en Lisa zijn er nog altijd spanningen. Maarten is in shock wanneer zijn vader hem de immobladzijde van de krant toont en hij voorspelt een megascène van Linda. In Granada loopt Veronique een teleurstelling op. Bart beklaagt zich bij zijn vader dat Brenda maar blijft doordrammen dat hij een job moet zoeken.

Aflevering 30 (#4176) - 3 oktober 2009

Pierrot is blij dat The Project geselecteerd is voor het free podium in het jeugdhuis. Malika reageert lauw, maar ze heeft dan ook nog een eitje te pellen met haar manager. Peter neemt Rob in vertrouwen over zijn plan om definitief te stoppen met Van den Bossche Electronics en om met Trudy en Louise naar een kasteel te verhuizen. In Granada laat Veronique in haar ziel kijken en voert ze met het grootste gemak lange intieme gesprekken met professor Rodriguez.