FANDOM

Week 8

Week 9

Week 10

Aflevering 49 (#4195) - 26 oktober 2009

Het plannetje van Jan om meer te krijgen voor het appartement ontploft in zijn gezicht. De muzikanten van The Project zijn er niet over te spreken dat ze doodgezwegen worden in de kranten en dat hun song niet gedraaid wordt op de radio. Veronique is teruggekeerd naar Granada om er in de boetieks haar gestolen collectie te zoeken. Ook dit keer kan ze rekenen op de hulp van Julio. Linda vindt dat dokter Paul onterecht is ontslagen en ze roept bij de collega’s op tot een staking. Mieke slaagt er nauwelijks in om aan de charme van patiënt Gert te weerstaan. Morgane neemt tijdelijk haar intrek in het appartement van Jan en Linda.

Aflevering 50 (#4196) - 27 oktober 2009

Het ziekenhuispersoneel dreigt met prikacties en weigert de taakverdeling van Leen te volgen omdat dokter Paul is ontslagen. Diensthoofd Victor Praet is niet van plan om zich te laten chanteren en weigert op zijn beslissing terug te komen. Mathias betrapt zijn chauffeur Mon op een dure leugen en op hetzelfde moment ontdekt Veronique in een winkel in Granada een deel van haar gestolen collectie. Brenda pikt het niet langer dat Bart thuis zit te lanterfanten. Peter wil koste wat het kost het kasteel kopen, ook al moet hij hiervoor zijn resterende aandelen van de hand doen.

Aflevering 51 (#4197) - 28 oktober 2009

Veronique neemt opnieuw afscheid van Julio want ze keert naar Vlaanderen terug. Jan vindt het plezant nu Morgane bij zijn gezinnetje logeert. Het is de vraag of de verpleegster het zelf zo fijn vindt. Trudy heeft de moed niet om Peter te zeggen dat ze het kasteel niet ziet zitten en dus doet Marie-Rose het in haar plaats. Bert maakt Pierrot duidelijk dat het de verkeerde kant op gaat met de groep. Ook Mieke heeft slecht nieuws voor Pierrot.

Aflevering 52 (#4198) - 29 oktober 2009

Veronique is terug in Vlaanderen en gaat meteen op zoek naar de groothandel die de kleren verkocht heeft aan Spanje. Marie-Rose heeft aan Peter verteld dat Trudy het kasteel niet ziet zitten, met als gevolg dat er een heftige discussie tussen moeder en zoon ontstaat. Het gaat niet goed met The Project: de repetities kunnen niet meer doorgaan in Miekes appartement, er is geen geld voor een echt repetitielokaal en Pierrot boekt als manager geen succes. Nico gelooft er niet meer in en hij contacteert in het geheim producer Tino. Victor Praet wil dat Leen het dossier van meneer Medaert inkijkt, wiens complicaties niets te maken hebben met zijn longontsteking. Morgane houdt haar logeerpartij bij Linda en Jan voor bekeken.

Aflevering 53 (#4199) - 30 oktober 2009

Leen krijgt een uitbrander van Victor Praet omdat ze zich overslapen heeft. Tot overmaat van ramp is hij niet te spreken over haar rapport. Brenda is opgelucht omdat Bart zich aan de afspraak houdt om terug te gaan werken, maar hij bedenkt zich en brengt de dag op café door in het gezelschap van een oude bekende. Pierrot hoopt dat producer Tino zal toehappen om zijn schouders onder The Project te zetten.

Aflevering 54 (#4200) - 31 oktober 2009

Peter heeft de grootste moeite om een lening te krijgen voor zijn kasteel, zeker omdat de bankier weet dat Van den Bossche Electronics en Jet in proces liggen. Veronique gaat op zoek naar de chauffeur die de collectie van Linea Veronica heeft gestolen en verkocht. Sinds Tino gebombardeerd is tot manager van The Project wil hij Malika restylen en de demo opnieuw mixen. Deze ingrepen baren Nico grote zorgen en hij vreest dat The Project zijn ziel zal verliezen. Trudy wil een weekendje weg met Peter en Louise.