FANDOM

Week 14

Week 15

Week 16

Aflevering 85 (#4488) - 6 december 2010

Sinterklaas is langs geweest in de villa van Marie-Rose. Louise en Cedric zijn enthousiast over de cadeautjes die de goede man voor hen heeft achtergelaten. Maar Louise is nog veel blijer met wat de Sint in de loft van Peter heeft gebracht. Dimi vraagt zich af wie het café zal openhouden als de hele familie naar het verjaardagsfeestje van Leen gaat. Nico en Evy maken alvast werk van de playlist en Maria vindt het niet kunnen dat Mieke alleen naar het feestje gaat. Jan is niet van plan om het dure verwenweekend te annuleren en hij gaat op zoek naar een sponsor.

Aflevering 86 (#4489) - 7 december 2010

Evy en Nico worden in hetzelfde bed wakker na Leens verjaardagsfeestje. Ze vinden het beiden zeer vervelend dat ze met een black out kampen. Brenda vraagt zich af of ze de situatie met Remko wel goed aanpakken. Sinds hij tijdens het etentje kwaad is weggelopen, heeft hij niets meer van zich laten horen. De bomma laat via skype weten hoe zij over de hele situatie denkt. Linda dringt bij Jan aan om zijn dochter een cadeau te geven. Maria verpest alweer een romantisch moment tussen Mieke en Pieter. Leen en Maarten willen hun plan om Evy en Nico te koppelen niet zomaar opbergen.

Aflevering 87 (#4490) - 8 december 2010

De situatie met Hanne en Remko heeft Brenda als moeder onzeker gemaakt, waardoor ze zich op een boek over opvoeden stort. Ze krijgt nochtans de volle steun van Bart. Bij Van den Bossche Electronics wil June de kaderleden laten inenten tegen griep. Maarten wil Roos trakteren op een romantisch etentje in een goed restaurant, maar hij twijfelt of dit bij de avontuurlijke Roos wel in de smaak zal vallen. Leen besluit via de anonieme chat te polsen hoe Nico zich echt voelt na haar feestje. Jan probeert het met zijn zoon op een akkoordje te gooien waar ze allebei beter van worden.

Aflevering 88 (#4491) - 9 december 2010

Jan zit met de handen in het haar omdat zijn verwenweekend voor Linda maar niet georganiseerd geraakt. Mathias doet zijn best om zijn goede bedoelingen met MVM duidelijk te maken aan Veronique. Zij begint op haar beurt met de doorlichting van Van den Bossche Electronics. Het stoort Bert dat ze net met zijn afdeling begint en ook June heeft het moeilijk met Veroniques manier van werken. Marie-Rose verrast Pierrot met haar bezoekje op het studentenkot ter gelegenheid van Leens verjaardag.

Aflevering 89 (#4492) - 10 december 2010

Maarten wil met zijn kookkunsten scoren bij Roos. Dit ontgaat Linda niet en zij waarschuwt haar stiefzoon dat Roos nog niet veel serieuze relaties heeft gehad. Mieke vertelt dat een vrije dag heeft genomen om een etentje voor haar ouders voor te bereiden. Haar schoonmoeder Maria interpreteert haar hint echter totaal verkeerd en dringt zich op als kokkin van de avond. Brenda wil niet dat Bart het hun dochter moeilijk maakt nu haar relatie met Remko niet meer goed zit. Evy stort zich terug op haar thesis, maar de gedetineerde met wie ze samenwerkt, gedraagt zich heel vreemd.

Aflevering 90 (#4493) - 11 december 2010

Mathias wil Marie-Rose voor een weekend meenemen naar Parijs. Maar zij heeft met Leen afgesproken op restaurant, om de specialiteit van de studente geneeskunde te bespreken. In het restaurant meent Marie-Rose trouwens een oude bekende te herkennen. Trudy ontdekt dat Louise een iPod heeft gekregen van de Sint en ze is in alle staten. Dimi komt na zijn uitstap met Mieke opvallend vrolijk thuis. Remko lijkt eindelijk tijd te kunnen maken voor Hanne.