FANDOM

Week 15

Week 16

Week 17

Aflevering 91 (#4494) - 13 december 2010

June is woest omdat Trudy de iPod heeft afgenomen, die de Sint voor Louise had gebracht. Marie-Rose deelt met Leen haar vermoeden over Dirk, de natuurlijke vader van Pierrot die ze meent te hebben gezien in Mechelen. Victor stuurt dokter Paul en Mieke naar Van den Bossche Electronics om daar de werknemers in te enten met het griepvaccin. Voor Mieke komt de timing slecht uit want zij moet thuis Pieter in het oog houden. Brenda confronteert haar dochter Hanne met de kwetsende sms die ze heeft gelezen.

Aflevering 92 (#4495) - 14 december 2010

Veronique start vandaag bij Van den Bossche Electronics met de doorlichting van de commerciële dienst van June. En dat is een streep door de rekening van Mathias, want hij wou met Veronique verder werken aan de toekomst van MVM. Maria is van slag omdat Mieke het schema niet respecteert dat ze voor de huishoudelijke klussen heeft opgesteld en ze doet haar beklag bij haar zoon. Mieke gaat op haar beurt haar hart luchten bij Brenda, die trouwens goed nieuws heeft over de afgewende crisis met Hanneke. Maarten polst bij Roos of ze de losse scharrels niet beu wordt, maar hij wordt niet veel wijzer van haar antwoord. Mathias heeft een verrassing voor Marie-Rose.

Aflevering 93 (#4496) - 15 december 2010

Leen biecht aan Pierrot op dat ze vermoedt dat ze zijn biologische vader heeft gezien en polst bij haar neef of hij op een ontmoeting zit te wachten. Marie-Rose geraakt niet uitgepraat over het familiefilmpje dat Mathias gemonteerd heeft. Rita weet niet wat ze van Dimi moet denken. Hij geeft haar bloemen en verwent haar met ontbijt, maar maakt wel geen tijd voor een babbeltje. Nico krijgt alweer een berichtje van Samantha Jones. Veronique geeft Bert een verslag over haar doorlichting van de commerciële dienst. Jan is er niet over te spreken dat zijn dochter Leen de laatste tijd geregeld optrekt met Marie-Rose. De gedetineerde die meegewerkt heeft aan de thesis van Evy wordt vandaag vrijgelaten. Zij zit er mee dat ze hem niet kan opwachten aan de gevangenispoort.

Aflevering 94 (#4497) - 16 december 2010

In het studentenhuis maakt de gedetineerde zijn opwachting, met wie Evy in contact is voor haar thesis. Jan maakt opeens een probleem van de bankrekening en hij stelt plots alle uitgaven van Linda in vraag. Jan vertelt aan zijn zus dat haar ex-man Dirk in Mechelen is gesignaleerd. In Benidorm kampt Anna nog altijd met oorpijn, maar toch wil ze niet naar de dokter gaan. De angst om vliegverbod te krijgen, is nog groter. Nico verdenkt er Leen van zijn geheimzinnige chatvriendin te zijn. Mieke geniet van de quality time die ze met Pieter kan doorbrengen, maar door toedoen van Maria duurt dat niet lang.

Aflevering 95 (#4498) - 17 december 2010

Evy bespreekt met haar huisgenoten de vraag van Serge om in het studentenhuis in te trekken. Pierrot, Leen en Nico zien alleen maar nadelen en laten bovendien duidelijk merken dat ze de kerel niet vertrouwen. Maarten vraagt aan zijn vader of hij geld uit de kassa van het café heeft genomen. En in het ziekenhuis ontdekt Linda dat haar portefeuille leeg is. In Benidorm gaat Anna stiekem naar de dokter. Het kwetst Rita dat Dimi doet alsof ze niets mankeert en ze draait hierover niet langer rond de pot. Mieke is de bemoeizucht van Pieters moeder beu en ze laat duidelijk merken dat ze haar leven terug wil.

Aflevering 96 (#4499) - 18 december 2010

Mieke is woest omdat Pieter nu pas onthult dat hij een oudere broer heeft en dat hij dansleraar is geworden om zijn moeder een plezier te doen. Brenda polst bij haar tienerdochter hoe ze er tegenover zou staan als ze met haar fitnesscenters zou stoppen. Serge maakt zich nuttig door het studentenhuis te poetsen. Evy, Nico en Pierrot krijgen het bewijs in handen dat Leen de geheimzinnige chatvriendin van Nico is. June en Peter leren zijn dochtertje Louise steak tartaar eten. Anna en Albert zijn terug in Vlaanderen voor de feesten.