FANDOM

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 7 (#4410) - 6 september 2010

Veronique pakt Mario aan over het onhandelbaar gedrag van Cedric en ze wil weten wat er tijdens hun vakantie is gebeurd. Voor Mario is de geïrriteerde blik van zijn ex ronduit grappig en hij stelt voor om later in de week tijdens een aperitiefje tekst en uitleg te geven. Evy en Nico houden een videomarathon terwijl Pierrot gaat werken. In Benidorm heeft Albert last van jicht en hij wordt door Anna op een dieet van gezonde voeding en melk gezet.

Aflevering 8 (#4411) - 7 september 2010

Evy en Nico proberen hun nachtelijke videomarathons angstvallig geheim te houden voor Pierrot. Jan is er niet over te spreken dat Dimi en Rita voor een paar dagen op reis vertrekken en hij eist dat zijn zus een vervanger zoekt. Lisa klaagt tegen June dat ze niet kan ademen met Bert in de buurt, maar toch kan ze niet zeggen dat hij iets verkeerd doet. Ondertussen vraagt hij raad aan Marie-Rose om Lisa terug te winnen.

Aflevering 9 (#4412) - 8 september 2010

Het stoort Morgane elke dag wat meer dat ze van beste vriendin gedegradeerd is tot niets sinds Mieke een relatie heeft met Pieter. Nico gaat aan de slag bij "Jan & Alleman" als vervanger van Rita. Jan staat er op om Nico zelf op te leiden, te beginnen met de houding achter de bar. Marie-Rose krijgt van Bruyninckx een verbazingwekkend laag bod voor MVM. Morgane maakt een verkeerde beweging wanneer ze met een stagiair een patiënt moet optillen en ze bezeert haar rug.

Aflevering 10 (#4413) - 9 september 2010

Veronique praat met Peter over haar vermoeden dat Mario een nieuwe vriendin heeft en vraagt in één adem om met hun moeder te praten over het voorstel van Bruyninckx. Die wil MVM overnemen, maar voor een belachelijk lage prijs. Peter heeft echter geen zin om terug het deksel op de neus te krijgen. Morgane kampt nog altijd met hevige rugpijn en ze kan onmogelijk gaan werken. Marie-Rose krijgt een onverwacht telefoontje. Een zwaar onweer trekt over Benidorm.

Aflevering 11 (#4414) - 10 september 2010

Anna krijgt bijna een hartaanval wanneer ze merkt dat het keukenraam stuk is en ze onderwerpt het appartement aan een grondige inspectie. Morgane is lastig omdat Pieter haar snoepvoorraad heeft opgegeten en ze gaat de confrontatie met hem aan. Ze doet ook haar beklag bij Linda en na dat gesprek ziet Morgane in dat ze overdrijft. Ze besluit het goed te maken met een verrassingsfeestje. Maarten vertelt aan zijn tante Rita dat Bert haar wil uitkopen in het café.

Aflevering 12 (#4415) - 11 september 2010

De buurt waar Anna en Albert in Benidorm wonen, wordt geteisterd door een inbraakgolf. Anna en Albertine voelen zich niet meer veilig en Albert is dit keer ook op zijn hoede. Hij besluit zelf een alarmsysteem te plaatsen. Bart heeft er moeite mee dat zijn dochter Hanne een jonge vrouw wordt en vooral haar vriendje Remko baart hem zorgen. Morgane vertelt aan Mieke dat ze een feestje voor haar heeft georganiseerd. Het is verloren moeite, want Mieke heeft al plannen met Pieter. Cedric hangt hoe langer hoe meer aan zijn vader. Veronique legt zich hierbij neer, maar wil wel met Mario over het gedrag van hun zoontje praten...