FANDOM

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 115 (#4518) - 10 januari 2011

Evy maakt zich grote zorgen over Serge sinds ze met zijn vriendin Annemie heeft gepraat. Blijkt dat Serge bedreigd wordt door de zoon van zijn kompaan, met wie hij de overvallen heeft gepleegd en die levenslang heeft gekregen. Rita is blij verrast omdat Dimi haar wil vergezellen naar het ziekenhuis. Leen helpt Pierrot om via het internet nieuwe informatie te verzamelen over zijn biologische vader. Mieke en Pieter hebben een zwaar gesprek over hun toekomst als koppel. En Remko heeft voor het eerst sinds lang een goede babbel met zijn ouders. Peter trakteert zijn nauwe medewerkers op een glas voor zijn verjaardag.

Aflevering 116 (#4519) - 11 januari 2011

Mieke heeft een punt gezet achter haar relatie met Pieter en het voelt als een druk die van haar schouders is gevallen. Haar eerste dag als single brengt ze shoppend met Linda door. Veronique wil MVM beschermen voor het geval dat Mathias officieel in verdenking van moord wordt gesteld. Haar voorstel valt in niet in goede aarde bij Marie-Rose, maar blijkt enkele uren later al noodzakelijk te zijn. Linda weet met zekerheid dat Jan vierhonderd euro van haar rekening heeft gehaald en ze besluit zijn handel en wandel na te gaan. Evy maakt zich grote zorgen omdat Serge nog niets van zich heeft laten horen.

Aflevering 117 (#4520) - 12 januari 2011

Jan snapt niet waarom Linda de deur achter zich heeft dichtgetrokken. Maarten probeert zijn vader duidelijk te maken dat hij over de schreef is gegaan door geld uit haar portefeuille te nemen en Guidoke vraagt zich luidop af of zijn ouders gaan scheiden. Veronique en Mathias zijn het met mekaar eens dat er een akte moet worden opgesteld zodat MVM niet in de problemen komt als hij in vervolging zou worden gesteld. Marie-Rose apprecieert het enorm dat Mathias deze knieval doet. Dimi brengt Rita naar het ziekenhuis, waar ze de resultaten van de laatste scan moet ophalen. Peter confronteert Bert met de bedenkingen van Rob over de geselecteerde medewerkers die bij Supply Logistics moeten gaan werken.

Aflevering 118 (#4521) - 13 januari 2011

Rita heeft van dokter Praet te horen gekregen dat ze moet geopereerd worden. Ze neemt het nieuws beter op dan Dimi en haar broer Jan. Peter trommelt ’s avonds zijn nauwste medewerkers op voor een spoedvergadering na een alarmerend telefoontje van Supply Logistics. Jan ziet zich verplicht het verwenarrangement te annuleren. Remko heeft zich verzoend met zijn ouders en wil zijn studies hervatten. Hij moet wel nog het inschrijvingsgeld zien te verzamelen en van de gehuurde studio afgeraken. Roos is jaloers wanneer Maarten een klant van "Jan & Alleman" versiert, maar toch houdt ze tegen Nico vol dat ze alleen maar ’maten’ zijn.

Aflevering 119 (#4522) - 14 januari 2011

June heeft de handen vol om de brokken met Supply Logistics te lijmen en de vraag van haar stiefdochter om mee te gaan naar de bioscoop komt dan ook ongelegen. In de villa van Marie-Rose worden de decoratiewerken gestart. Evy is doodongerust over Serge en op aanraden van Rob doet ze aangifte bij de politie. Louise vraagt aan haar papa wanneer ze een zusje of een broertje krijgt. Bert is door Peter met vakantie gestuurd en hij vermoedt dat er een complot tegen hem gesmeed is. Hij wil van Bart weten aan wiens kant hij staat.

Aflevering 120 (#4523) - 15 januari 2011

In het studentenhuis in Leuven heeft Serge de zoon van zijn vroegere kompaan neergeschoten, met Evy, Peter en Leen als ooggetuigen. Ondertussen wacht Louise ongeduldig op de thuiskomst van haar papa, die beloofd heeft om mee te gaan naar de bioscoop. Leen is door de schietpartij volledig in shock en Evy kampt met een gigantisch schuldgevoel. De onzekerheid of hij al dan niet vervolgd zal worden, vreet aan Mathias. Gelukkig kan hij op de steun en het vertrouwen van Marie-Rose rekenen. Bert wil het dossier van Supply Logistics terug in handen krijgen en hij probeert Peter en June te chanteren om zijn doel te bereiken.