FANDOM

Week 21

Week 22

Week 23

Aflevering 127 (#4530) - 24 januari 2011

Brenda is zenuwachtig omdat ze vandaag gaat onderhandelen met Worldwide Wellness. Dokter Praet heeft Leen eindelijk gevraagd om haar stage in zijn ziekenhuis te doen, maar zij heeft een betere plaats in de States kunnen versieren. Albert ondervindt dat het niet eenvoudig is om de reisroute naar Benidorm uit te stippelen. En daar heeft Anna haar plezier in, want zij is van mening dat Albert de reis niet meer aankan en bovendien wil zij graag in Vlaanderen blijven. Bert betrapt Bart op een professionele fout, maar raadt hem af om open kaart te spelen met Peter.

Aflevering 128 (#4531) - 25 januari 2011

Bert heeft de zware professionele fout van Bart op een achterbakse manier opgelost. Mario heeft het fiat van Mathias nodig om dure stoffen voor MVM te bestellen, maar hij toont de laatste tijd weinig interesse in het dagelijks bestuur van het modebedrijf. Begrijpelijk, want er hangt een gevangenisstraf boven zijn hoofd. Evy confronteert Pierrot met de print die hij gemaakt heeft over Scott Howard en ze toont het papier ook aan Rita. De Amerikaanse stageplaats van Leen is voor Jan aanleiding om Marie-Rose felle verwijten te maken.

Aflevering 129 (#4532) - 26 januari 2011

June probeert Peter op alle mogelijke manieren duidelijk te maken dat ze de verkoopsovereenkomst niet ondertekend heeft, maar toch staat haar handtekening op het document. Het doet haar ook pijn dat haar man aan haar eerlijkheid twijfelt. Brenda wil een etentje organiseren om haar promotie te vieren en ze nodigt ook de bomma en Albert uit. Bart reageert echter onverschillig. Pierrot belt aan bij de villa van Scott Howard, de man die vroeger als Dirk Cockelaere door het leven ging en zijn biologische vader is. Dit keer komt het wel tot een gesprek tussen de twee. Dimi wil dat Jan zijn zinnen verzet en neemt hem mee naar het ziekenhuis, waar ze als clowns de zieke kindjes gaan animeren.

Aflevering 130 (#4533) - 27 januari 2010

Nico wil van Pierrot weten hoe het gesprek met zijn vader is verlopen. Brenda confronteert Bart met zijn lichtgeraaktheid van de laatste dagen, maar hij zwijgt in alle talen over zijn begane stommiteit op het werk en de druk die Bert op hem uitoefent. Peter probeert ondertussen uit te vissen wie de bewuste verkoopsovereenkomst heeft goedgekeurd, want hoewel de feiten tegen June spreken gelooft hij zijn vrouw. Net voor Rita incheckt in het ziekenhuis voor haar operatie wil ze met haar zoon over Dirk praten. Brenda helpt Remko, de vriend van Hanne, bij de case die moet uitwerken.

Aflevering 131 (#4534) - 28 januari 2011

Omdat June haar onschuld blijft uitschreeuwen, heeft Peter de bewuste verkoopsovereenkomst met haar handtekening naar een grafoloog gebracht. June apprecieert dit, hoewel ze beseft dat het oordeel van de man haar duur kan komen te staan. Rita is blij verrast dat Dimi aan haar ziekenhuisbed staat wanneer ze ontwaakt uit de narcose. Leen verheugt zich op haar vertrek naar de States, waar ze hartchirurgie gaat studeren. Maarten slooft zich uit om Roos duidelijk te maken dat hij niets heeft met Charlotte, maar de feiten lijken hem tegen te spreken.

Aflevering 132 (#4535) - 29 januari 2011

Het huwelijk van Peter en June staat onder zware druk sinds de bevestiging van haar ontslag. Bart weet ondertussen niet meer van welk hout pijlen maken door de hele affaire bij Van den Bossche Electronics en hij vraagt raad aan zijn vader. Nu de operatie van Rita goed verlopen is, kunnen Anna en Albert met een gerust hart naar Benidorm terugkeren. Rita krijgt in het ziekenhuis trouwens het bezoek van Leen en zij onthult dat Pierrot zijn biologische vader heeft gesproken.

  • Laatste aflevering met onbekend (Charlotte).